"Devil's Third to nie prosta strzelanka" - tłumaczy długą produkcję Itagaki-san

Piotr Bajda
2015/02/14 14:00
2
0

Na Devil's Third czekamy już od niemal pięciu lat. To szmat czasu, który może budzić pewne obawy. W liście otwartym do fanów tłumaczy je producent gry, Tomonobu Itagaki.

Devil's Third to nie prosta strzelanka, a strzelanka na wielką skalę bez precedensu. Przed premierą trzeba zatem dograć wiele kwestii. Gra zawiera więcej elementów niż dwie zwyczajne produkcje. - tłumaczy lata w inkubatorze Itagaki.

A lat tych - choć grę zapowiedziano w czerwcu 2010 - minęło już sześć. Dwa lata zespół szlifował pomysły, a od czterech pracuje przy Devil's Third pełną parą. Dla porównania Itagaki przytacza fakt z przeszłości: stworzenie bNinja Gaiden w szeregach Team Ninja zajęło mu cztery lata. Tajemniczy jegomość w nieodłącznych okularach przeciwsłonecznych zapewnia jednak, że roboczogodziny Valhalla Game Studios nie idą na marne, a wszystkim fanom dziękuje za nieustające wsparcie. To na razie wszystko, co ma do przekazania.

GramTV przedstawia:

Niewiele. Wiemy przynajmniej, że Wii U nie traci nadchodzącej (nie wiadomo jedynie kiedy) gry na wyłączności.

W grudniu dowiedzieliśmy się, że zespół nadal pracują nad rozdzielczością i płynnością działania Devil's Third.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
14/02/2015 18:16

Gra jak gra. Ta póki co nie wyróżnia się niczym bardziej lub mniej.Kwestia czasu zobaczymy co i jak.:)

Usunięty
Usunięty
14/02/2015 17:31

Moim zdaniem(patrząc na screeny i nowe gameplaye) gra poszła w złym kierunku ;/.A przynajmniej wcześniejszy bohater bardziej przypadł mi do gustu. A ten? Ten, ten, jest no, łysy jest no!...