Wczesna wersja SuperHot jeszcze w tym miesiącu, twórcy obiecują 60 fps na Xbox One

Paweł Pochowski
2015/02/02 13:40
4
0

Ponoć bez tego gra jest po prostu źle odbierana.

Wczesna wersja SuperHot jeszcze w tym miesiącu, twórcy obiecują 60 fps na Xbox One

Piotr Iwanicki, jeden z twórców SuperHot ujawnił, że gra będzie działała w 60 klatkach na sekundę na Xboksie One. Według niego jest to jeden z kluczowych elementów, aby rozgrywka zaprezentowana została na odpowiednim poziomie. - 60 klatek na sekundę jest tutaj najważniejszym składnikiem. Płynność rozgrywki w przypadku SuperHot czyni wręcz ogromną różnicę. Powinieneś być w stanie zobaczyć wszystkie drobne ruchy w świecie gry, które są bardzo ściśle powiązane z poleceniami ruchu wydawanymi za pomocą kontrolera - tłumaczy P. Iwanicki dodając, że brak tego elementu słabo wpływa na odczucia płynące z rozgrywki.

- W innym przypadku gra po prostu jest źle odczuwana. Zabawna rzecz, że dzieje się to na krawędzi twojej uwagi. Z mniejszym fps nie narzeka się na niższą płynność animacji, a na inne rzeczy - gra nie wygląda zbyt dobrze, kontroler zdaje się niezbyt dobrze reagować na wydawane polecenia, a wystrzelone kule lecą bardzo szybko. Ale kiedy już zaczniesz grać w 60 klatkach na sekundę, nie będziesz chciał się cofnąć, bo po prostu dowiesz się już, jaka jest różnica - tłumaczy P. Iwanicki.

GramTV przedstawia:

Skoro już wiemy, że gra na Xbox One będzie działała w 60 klatkach na sekundę pozostaje pytanie - co z rozdzielczością. Piotr Iwanicki zdradził, że 1080p oraz 60fps są dla twórców celem, ale płynność rozgrywki jest w tym zestawieniu zdecydowanie ważniejsza. Jeżeli wiec nie uda się osiągnąć obu założonych celów, twórcy zrezygnują z rozdzielczości FullHd na rzecz 60 klatek na sekundę.

SuperHot zadebiutuje w tym roku, na PC oraz Xboksa One. Wersja komputerowa jeszcze w tym miesiącu osiągnie wczesną fazę i zostanie udostępniona za pomocą Steam Early Access dla osób, które dorzuciły się do zbiórki na Steam. Stanie się to 28 lutego. Alpha SuperHot ma oferować dostęp do sześciu poziomów, wstępu do trybu fabularnego oraz trybu Endless.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
02/02/2015 18:27

Nie sądzę, aby jakość uzyskiwana w 30 klatkach była aż tak tragiczna.Mam nadzieję, że kiedyś wyjdzie wersja przeznaczona dla PS4.

Usunięty
Usunięty
02/02/2015 14:57

no ciężko aby nie było 60 FPS

Usunięty
Usunięty
02/02/2015 14:09

Dokładnie gdyby było PS4 to co innego, ale póki co trzeba poczekać :(Czas pokaże jak to jeszcze bedzie pod tym względem :)




Trwa Wczytywanie