Ponoć bez tego gra jest po prostu źle odbierana.
Ponoć bez tego gra jest po prostu źle odbierana.
- W innym przypadku gra po prostu jest źle odczuwana. Zabawna rzecz, że dzieje się to na krawędzi twojej uwagi. Z mniejszym fps nie narzeka się na niższą płynność animacji, a na inne rzeczy - gra nie wygląda zbyt dobrze, kontroler zdaje się niezbyt dobrze reagować na wydawane polecenia, a wystrzelone kule lecą bardzo szybko. Ale kiedy już zaczniesz grać w 60 klatkach na sekundę, nie będziesz chciał się cofnąć, bo po prostu dowiesz się już, jaka jest różnica - tłumaczy P. Iwanicki.
Skoro już wiemy, że gra na Xbox One będzie działała w 60 klatkach na sekundę pozostaje pytanie - co z rozdzielczością. Piotr Iwanicki zdradził, że 1080p oraz 60fps są dla twórców celem, ale płynność rozgrywki jest w tym zestawieniu zdecydowanie ważniejsza. Jeżeli wiec nie uda się osiągnąć obu założonych celów, twórcy zrezygnują z rozdzielczości FullHd na rzecz 60 klatek na sekundę.
SuperHot zadebiutuje w tym roku, na PC oraz Xboksa One. Wersja komputerowa jeszcze w tym miesiącu osiągnie wczesną fazę i zostanie udostępniona za pomocą Steam Early Access dla osób, które dorzuciły się do zbiórki na Steam. Stanie się to 28 lutego. Alpha SuperHot ma oferować dostęp do sześciu poziomów, wstępu do trybu fabularnego oraz trybu Endless.