Deathmatch Village na siebie zarobi - zapewnia Bloober Team

Patryk Purczyński
2014/11/06 12:49
1
0

Polska firma Bloober Team przedstawiła statystyki pobrań gry free-to-play Deathmatch Village na PS3 i PS Vitę. Gra na razie zdecydowanie popularniejsza jest w Europie.

Deathmatch Village na siebie zarobi - zapewnia Bloober Team

Deathmatch Village zostało pobrane 1,15 mln razy - ujawniło Bloober Team. - To duży sukces tytułu, który miał minimalny budżet na marketing, a zasięgiem dorównuje największym konsolowym produkcjom - komentuje Piotr Babieno, prezes polskiej firmy. Gra powstała w podległym Blooberowi Freeky Games i jest dostępna na PS3 i PS Vicie jako tytuł free-to-play.

- Monetyzacja nie jest jeszcze znacząca, ale osiągnęliśmy już taki poziom liczby użytkowników, który pozwoli nam uzyskać więcej niż tylko zwrot kosztów produkcji tytułu - zapewnia Piotr Babieno. Jak dotąd Deathmatch Village znacznie popularniejsze okazało się w Europie. Na kontynencie produkcję tę pobrano 950 tys. razy (537 tys. na PSV i 419 tys. na PS3). W USA zainteresowało się nią blisko 200 tys. osób (121 tys. na PS3 i 75 tys. na PSV).

GramTV przedstawia:

- Rynek europejski pokazuje, że tytuł ma duży potencjał i liczba użytkowników w USA powinna w najbliższych miesiącach skokowo wzrosnąć - dodaje prezes Bloober Teamu.

Komentarze
1
Kafar
Gramowicz
06/11/2014 14:08

Bla bla bla konsole zatruwane f2p.