Głośny sandbox Ubisoftu trafił do ponad ośmiu milionów odbiorców. Gra sprzedawała się głównie w wersji pudełkowej.
Głośny sandbox Ubisoftu trafił do ponad ośmiu milionów odbiorców. Gra sprzedawała się głównie w wersji pudełkowej.
Grę kupowali głównie posiadacze konsol. Podział wygląda następująco: wersje na PS3 i Xboksa 360 – jedna trzecia; wersja PC – pomiędzy 10 a 12 procent; reszta trafiła do posiadaczy nextgenów.
Pecetowcy korzystali głównie z dystrybucji cyfrowej. Tylko 30 procent z nich kupiło grę w pudełku. W przypadku konsol jest odwrotnie. Tylko 10 procent zdecydowało się na cyfrową dystrybucję, jeśli chodzi o nextgeny, i zaledwie od 3 do 5 procent w przypadku platform poprzedniej generacji. Z pudełek chętniej rezygnują Amerykanie, odrobinę więcej posiadaczy Xboksów One niż PS4 decyduje się na taki krok.
Nie zapowiada się zatem, żeby duże tytuły szybko przestały ukazywać się w pudełkach. Inaczej wygląda to w przypadku mniejszych gier. Połowa sprzedanych egzemplarzy Valiant Hearts to wersje pudełkowe. W przypadku Child of Light to zaledwie jedna czwarta.