Ubisoft zrezygnował w Watch Dogs z niektórych ustawień graficznych na PC nie bez powodu

Małgorzata Trzyna
2014/06/20 16:30

Mod – a raczej kilka zmian wprowadzonych w plikach gry przez TheWorse – mógł poprawić jakość grafiki w Watch Dogs, ale też wywołać negatywne efekty. Z tego właśnie powodu Ubisoft zablokował wybór niektórych ustawień na PC.

Ubisoft zrezygnował w Watch Dogs z niektórych ustawień graficznych na PC nie bez powodu

- Nasz zespół stara się wyciągnąć jak najwięcej z każdej platformy, zatem zarzucanie nam, że specjalnie obniżamy jakość grafiki stoi w sprzeczności z tym, co chcieliśmy osiągnąć – zapewnił przedstawiciel Ubisoftu. – Testujemy i optymalizujemy nasze gry na każdej platformie, na której się ukażą, dążąc do możliwie najlepszej jakości. Wersja na PC zawiera trochę starych, nie używanych ustawień renderowania, które zostały zablokowane nie bez powodu, m.in. mogły negatywnie wpływać na wygląd gry, stabilność, wydajność i ogółem – wrażenia z rozgrywki.

GramTV przedstawia:

Ubisoft dodał, że cieszy się, iż ma tak kreatywną i pełną pasji społeczność modderów, ale mod TheWorse, który w niektórych przypadkach rzeczywiście poprawia wygląd gry, wywołuje też różne, negatywne efekty, poczynając od pogorszenia wydajności po trudności z rozpoznawaniem otoczenia. W ten sposób nie da się grać z przyjemnością, szczególnie jeśli pogarsza się też stabilność.

Gracze mogą jednak liczyć na poprawki wprowadzone w najnowszym patchu do Watch Dogs. Łatka na PC wprowadza kilka usprawnień związanych z grafiką.

Komentarze
72
fenr1r
Gramowicz
22/06/2014 12:05

Dnia 21.06.2014 o 22:07, Henrar napisał:

> Z tego co kojarzę, zamiast tego ich aktualizacja całkowicie je zablokowała? O ile patrzyłem, modyfikacja polega na dostaniu się do paru zabezpieczonych plików gry. A to podpada (chyba) pod reverse engineering oprogramowania - a to legalne raczej nie jest.* Jeżeli tak, Ubi miało prawo to zablokować.

Niby mieli takie prawo tylko jaki jest sens w tym? Mod poprawiał efekty wizualne i niekiedy płynność gry, co w oczywisty sposób przekłada się na zadowolenie klientów z produktu. Ponadto Ubi nie ponosi żadnej odpowiedzialności od strony technicznej bo modyfikacja pochodzi od strony trzeciej. Ubi jednak widzi w tym znaczący problem. Na czym polega natura tego problemu i co jest powodem zablokowania modyfikacji? Trudno nie wkraczać w obszar teorii spiskowych kiedy działania Ubi są tak bardzo niezrozumiałe.

fenr1r
Gramowicz
22/06/2014 12:05

Dnia 21.06.2014 o 22:07, Henrar napisał:

> Z tego co kojarzę, zamiast tego ich aktualizacja całkowicie je zablokowała? O ile patrzyłem, modyfikacja polega na dostaniu się do paru zabezpieczonych plików gry. A to podpada (chyba) pod reverse engineering oprogramowania - a to legalne raczej nie jest.* Jeżeli tak, Ubi miało prawo to zablokować.

Niby mieli takie prawo tylko jaki jest sens w tym? Mod poprawiał efekty wizualne i niekiedy płynność gry, co w oczywisty sposób przekłada się na zadowolenie klientów z produktu. Ponadto Ubi nie ponosi żadnej odpowiedzialności od strony technicznej bo modyfikacja pochodzi od strony trzeciej. Ubi jednak widzi w tym znaczący problem. Na czym polega natura tego problemu i co jest powodem zablokowania modyfikacji? Trudno nie wkraczać w obszar teorii spiskowych kiedy działania Ubi są tak bardzo niezrozumiałe.

Usunięty
Usunięty
22/06/2014 02:41

Bo większość z nich to banda idiotów nabijająca się z teorii spiskowych, dzieciarnia i tyle.Oczywiście, że Ubisoft ograniczył wersję na PC ze względu na konsole i nadal to robią, Ubisoft twierdzi, że Far Cry 4 na konsolach będzie wyglądał tak samo jak na PC na ultra co jest śmiech na sali.Nie wiem tylko skąd to zdziwienie, ludzie zapomnieli już skandal z Crysisem i directx albo wiele innych? Xbox który nie mógł działać bez Kinecta? Durnie i tyle.Każdy kto wierzy w bełkot korporacyjny zasługuje by życie kopnęło go w zad.




Trwa Wczytywanie