Twórcy Homefront: The Revolution wyjaśniają, dlaczego gra nie trafi na starsze konsole

Patryk Purczyński
2014/06/06 11:12
4
0

W gronie platform docelowych Homefront: The Revolution znalazły się tylko PC, PS4 i XOne. Brak wersji na X360 i PS3 twórcy tłumaczą zbyt dużym nakładem prac, jakiego wymagałoby ich stworzenie.

Twórcy Homefront: The Revolution wyjaśniają, dlaczego gra nie trafi na starsze konsole

- Wciąż jesteśmy we wczesnym etapie cyklu nowych konsol, ale ja widzę to tak, że chcieliśmy spróbować stworzyć grę na platformach, na których - jak sądzimy - będziemy w stanie dostarczyć najlepsze doznania - w taki sposób fakt, że Homefront: The Revolution trafi na nowe, a nie starsze konsole, wyjaśnia projektant gry, Fasahat Salim.

Crytek UK postanowił również, że nie będzie zajmował się dodatkowo wersjami na Xboksa 360 i PlayStation 3. - Suma rzeczy dziejących się w tej grze, skala i rozmaite systemy działające za kulisami - sprawienie, by wszystkie te rzeczy wyświetlały się stabilnie w 30 klatkach na sekundę... Byłoby to możliwe na starszych konsolach, ale oznaczałoby to dla nas znacznie więcej pracy o zdecydowanie wyższym poziomie trudności - tłumaczy przedstawiciel studia odpowiedzialnego za Homefront: The Revolution.

GramTV przedstawia:

- Potencjalnie spowolniłoby to również nasze prace nad wersjami next-genowymi. W Cryteku zawsze staraliśmy się wydobyć wszystko co najlepsze z każdej platformy, ale Crysis 2 był naszą pierwszą produkcją na konsole i dla nas okazał się wielką lekcją. Teraz z nowymi konsolami osiągnęliśmy wyższy poziom, gdzie CryEngine jest w stanie z łatwością tłumaczyć wszystko co zbudowaliśmy na każdą z platform, na którą jest gotowy i wydobyć z niej wszystko co najlepsze - dodaje Salim.

Homefront: The Revolution zadebiutuje w przyszłym roku.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
06/06/2014 18:17

Sami przyznali, że to nie wina sprzętowa, tylko budżetowa. Ja dalej świetnie się bawię grając na Xboxie 360 i trochę mnie denerwuje takie gadanie.

Usunięty
Usunięty
06/06/2014 12:00

A co tutaj wyjaśniać. Najwyższa pora żeby ta era przejściowa dobiegła końca i żeby gry w 2014 roku przestały być projektowane jak byśmy dalej mieli 512MB Ramu. A to się przekłada na wielkość, otwartość i złożoność świata a nie tylko "grafikę" o czym niektórzy zapominają.

Usunięty
Usunięty
06/06/2014 11:45

Teraz jest tak albo na stare albo na nowe bo na obie to za duzo roboty chyba ze to hit i sie opyla, a ze przenosimy sie na nowe i w przyszlosci ludzie kupia na nowe to nie sensu juz robic na stare




Trwa Wczytywanie