Without Memory: rosyjskie studio, Unreal Engine 4, wyłączność na PlayStation 4, atmosfera tajemnicy

Piotr Bajda
2014/06/02 17:41

Brzmi intrygująco, ale co z tego wyjdzie przekonamy się dopiero w odległym roku 2016.

Without Memory: rosyjskie studio, Unreal Engine 4, wyłączność na PlayStation 4, atmosfera tajemnicy

Nazwa Dinosaurum Games nie ma prawa mówić cokolwiek komukolwiek, jednak ekipa z Rosji chce ten stan rzeczy zmienić. I to w niezłym stylu, bo za pomocą powstającej na Unreal Engine 4 gry na wyłączność PlayStation 4, która ma rzucić rękawice Davidowi Cage'owi.

GramTV przedstawia:

Without Memory to historia budzącej się pewnego dnia w lesie z amnezją Anny. Dziewczyna - jak to przy tej przypadłości bywa - nie pamięta zupełnie niczego: adresu, nazwiska czy okoliczności "wycieczki" do lasu. Anna wyruszy w podróż, na końcu której czekają przetrwanie oraz prawda. Decyzje gracza ukształtują przyszłe wydarzenia, a rozgrywka ma przypominać tę znaną z gier Quantic Dream (Heavy Rain, Beyond: Dwie Dusze), choć twórcy obiecują wprowadzić instytucję QTE w nową erę. Nie zabraknie także zagadek, zadań pobocznych oraz systemu dialogów korzystającego z panelu dotykowego DualShocka 4.

Co z tego wyniknie? Dowiemy się dopiero w 2016, na kiedy to zaplanowano premierę Without Memory. Znający cyrylicę (3 lata rosyjskiego w liceum wreszcie mi się do czegoś przydały) znajdą więcej informacji o grze na stronie Dinosaurum games.

Komentarze
21
Kafar
Gramowicz
03/06/2014 13:24

Dnia 03.06.2014 o 12:40, Eternal101 napisał:

Dla mnie to dobrze że wychodza np na PC, ale już nie potrzebne jest wydawanie gier na PS3 i xbox 360, teraz np Forza Horizon 2, po co to wydawać na past geny? I to jeszcze gdyby były na tym samym silniku ale podobno mają być na dwóch różnych silnikach obie wersje Forzy ;/, masakra czuję sie jakbym w ogóle w NG nie wkroczył.

No o tym mówie. Na nextgeny jest duzo gier tyle co kiedyś było na dzień dobry na PS3.. problem polega na tym że TE gry wychodzą jeszcze na konsole poprzedniej generacji i tu jest problem. Na szczęście po wakacjach Batman i tylko na nową generacje ;P to tytuł który może już mnie całkowicie przekonać do kupna PS4 i nadrobienia killzona czy infamous.

Usunięty
Usunięty
03/06/2014 13:19
Dnia 03.06.2014 o 12:55, Eternal101 napisał:

Ten skok na odbiorców widać w WD które mogłoby być grą jeszcze lepszą gdyby powstawało na 3 platformy a nie 6 czy tam 7 jak obecnie powstawało.

Nie ma co gdybać. PC było wiodącą platformą dla WD, a i na nim oprawa nie różni się wiele od tej z PS4 (z czym, co śmieszniejsze, optymalizacja na PS4 wcale nie jest spartolona). Nad takim portem na Wii U pracuje inny developer, sytuacja mogła być podobna z portami na X360 i PS3.Nowe gry wyłącznie na next geny mogą pojawić się szybciej niż w przypadku poprzedniej generacji. Nowe konsole schodzą jak świeże bułeczki (cóż, przynajmniej PS4, choć XBone też radzi sobie nieźle), jak tylko wydawcy poczują szmal do zgarnięcia będą ukazywać się gry 'next gen only'. ;P

Dnia 03.06.2014 o 12:55, Eternal101 napisał:

Tylko grafika i nic po za tym, AI dalej stoi na niskim poziomie (głównie w FPS''ach) no i fizyka też jakaś rewelacyjna nie jest.

Mowa była o oddzielnych wersjach FH2 dobitnie pokazujących przepaść między generacjami - obie będą działać na innych silnikach, a XBone ma dostać m.in. system zmiany pogody.

aope
Gramowicz
03/06/2014 13:00
Dnia 03.06.2014 o 12:55, Eternal101 napisał:

Możliwe, tylko jeśli licza na bazę odbiorców to teraz powołam się na Ubisoft (...)

Ależ ja rozumiem i też chciałbym, aby twórcy skupili się już teraz wyłącznie na nowej generacji. Niemniej firma jest po to, aby zarabiać i każda decyzja poprzedzona jest żmudną, chłodną kalkulacją, nic nie dzieje się z przypadku. Co do Asasyna - jedynka też wyszła wyłącznie na nowa generację zostawiając stara za sobą i przez jakiś czas powodowała opad szczęki. Nic nowego. W_D? Stawiam, że budżet tak się rozrósł, że musieli wydać gdzie się da. Ale to tylko moje przypuszczenia.




Trwa Wczytywanie