Titanfall nie powstawał z myślą o Xboksie One

Małgorzata Trzyna
2014/03/17 17:40
7
0

Respawn Entertainment początkowo nie planowało wydania Titanfalla na Xboksie One. Kto by wtedy przypuszczał, że będzie to jedna z najważniejszych produkcji na nową konsolę Microsoftu?

Titanfall nie powstawał z myślą o Xboksie One

- Początkowo nie planowaliśmy Titanfalla w wersji na Xboksa One – powiedział główny inżynier, Richard Baker, w rozmowie z Digital Foundry. – Jestem pewien, że wersja na Xboksa One przyczyniła się do ulepszenia wersji na PC, ponieważ warto było włożyć więcej wysiłku, by wykorzystać DirectX 11 czy systemy 64-bitowe. Myślę, że w przyszłości będzie podobnie. Najlepsze karty graficzne zawsze będą mogły uciągnąć więcej, ale wąskim gardłem – zwłaszcza na PC – są procesory. Z DirectX 11 procesor graficzny może przejąć część zadań, które uprzednio wykonywane były przez CPU.

GramTV przedstawia:

Choć Titanfall zadebiutował w ubiegłym tygodniu, Respawn Entertainment zamierza pracować dalej nad optymalizacją gry i zwiększeniem rozdzielczości do 1080p na Xboksie One (bez wykorzystania anti-aliasingu) lub do 900p z wykorzystaniem FXAA.

Titanfall ukazał się na PC i Xboksie One, na Xboksa 360 trafi dopiero 28 marca.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
17/03/2014 20:25

Strasznie mnie bawi to podkreślanie titanfall = xbox one. Taki wielki exclusive! Jak pewnie połowa gier xboxa. Przykre tylko, że gracze to łyknęli.

Usunięty
Usunięty
17/03/2014 20:24

Hmm co do procesorów, nie będę się spierał, nie posiadam takiej wiedzy ani dowodów na 100% poparcie moich przemyśleń, przestudiuje parę lektur porobię kilka testów ( oczywiście takich które mogę zrobić nie profesjonalnie), ale dzięki za sprostowanie mnie, co do filmiku to muszę przyznać imponująca różnica klatek na korzyść linuxa.

Usunięty
Usunięty
17/03/2014 19:52

Bo ta gra to nie next-gen. Nie można Tytanem małego drzewka złamać. A grafika wygląda co najwyżej dobrze.




Trwa Wczytywanie