Szef Ubisoftu "wymusił" pokaz Watch Dogs na E3 2012

Patryk Purczyński
2014/03/12 19:49

Twórcy Watch Dogs uważali, że prezentacja gry na E3 2012 jest przedwczesna. Z perspektywy czasu decyzję wymuszoną przez Yvesa Guillemota postrzegają jednak jako słuszną.

Szef Ubisoftu

- Zmusili nas, byśmy zaprezentowali grę na E3 2012 - wyznaje na łamach Edge'a Jonathan Morin z Eidos Montreal, wspominając pierwszą prezentację Watch Dogs. - Nie wiedzieliśmy, czego spodziewać się po tych nowych konsolach, więc nasza produkcja od samego początku działała na siódmej generacji. Ciągle jednak rozwijaliśmy nasze pomysły, projekt i główne założenia Watch Dogs w taki sposób, by wszystko do siebie pasowało i stanowiło przyszłość gier - mówi.

- Yves Guillemot (dyrektor wykonawczy Ubisoftu - przyp. red.) był tą osobą, która chciała pokazu gry na E3 2012, nawet mimo to, że czuliśmy, że to za wcześnie. Koniec końców sądzę jednak, że to on miał rację - przyznaje Morin, który jest dyrektorem kreatywnym Watch Dogs.

GramTV przedstawia:

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
14/03/2014 19:11

Mnie zastanawia bardziej dlaczego ludzie tak wierzyli, że ta będzie prawdziwym next genem jeśli chodzi o grafikę?? I tutaj trzeba powiedzieć o dwóch rzeczach.Po pierwsze to jest UBI do cholery.Nie jest to pierwszy raz gdy obiecują cuda i co nie wszystko a potem mamy istny niesmak. Na pierwszy ogień idzie seria FC od drugiej części. Będę szczery w porównaniu do crysisa 1 oraz paru innych gier wtedy FC 2 aż tak super nie wyglądał jak obiecywali (łącznie z ich efektem ognia). Potem mamy cały cyrk z downgrade grafiki w FC3(choć gra spoko) i to istny shitstorm się zaczął jak pokazywali niby gameplay a w realu zupełnie co innego. Dochodzi jeszcze ANNO 2070 i wychwalanie DX11 którego różnice w grafice względem poprzedniej części nie szło znaleźć(nie biorę pod uwagę art design). No i mamy jeszcze kwestie optymalizacji ich gier no i AC3 najlepszy przykład jak potrafią to spartaczyć.Druga sprawa argument o starszych konsolach.Właściwie zaczęto go stosować od czasu pokazania niby wersji na Wii U(w rzeczywistości potem okazało się, że to wczesny build wersji PC), bo już wtedy załamka była gra już o wiele gorzej wyglądała. I później zaczęły się te gadki UBI o tym jak to wersja na Wii U ma wyglądać lepiej od wersji na x360 i PS3 i gorzej od PS4, XBX1 oraz PC. Ciekawiło mnie jak to zrobią biorąc pod uwagę że CPU Wii U to istny żart w porównaniu z konsolami 7 generacji(może GPU jest mocniejsze ale nie na tyle by czynić cuda). Więc prawdopodobnie spędzili spory czas na próbę zrobienia grywalnego wersji i mamy takie jaja. Wielu już wini Wii U za spapranie grafiki tej gry na dzień dobry.

Usunięty
Usunięty
13/03/2014 15:38

>Crysis 1 (...) prezentuje prawdziwą potęgę kart

Dnia 12.03.2014 o 23:13, LuKi965 napisał:

graficznych w PC

Tak tak, kiedy się pojawił mało która karta z wyższej półki potrafiła go należycie obsłużyć a w tej chwili nawet mój średniacki laptop zjada to razem z butami ;)

Usunięty
Usunięty
13/03/2014 15:01

UpPrzeczytaj uważniej.To o czym teraz piszesz odnosi się już do przełożonej premiery. Podaj mi dokładną PIERWSZĄ datę wydania W3...no właśnie.




Trwa Wczytywanie