
Premiera nowej aktualizacji przygotowuje grę do debiutu dodatku. Przypominamy, że Diablo III: Reaper of Souls pojawi się pod koniec przyszłego miesiąca. Ale póki co wiele ze zmian ważnych jest także z punktu widzenia osób, które nie planują nabyć rozszerzenia. Przede wszystkim twórcy przebudowali poziomy trudności w grze. Od teraz do wyboru są następujące poziomy: normalny, trudny, ekspercki, mistrzowski oraz udręka (tutaj można zwiększać jeszcze trudność gry poprzez włączenie dodatkowych poziomów, od udręka I aż do udręka VI). Oczywiście czym wyższy poziom trudności, tym lepszy loot; nowością jest jednak skalowanie trudności - przeciwnicy rosną w siłę wraz z bohaterem.
Ponadto twórcy wprowadzili nowe, współdzielone poziomy mistrzowskie oraz wyłączyli związane z nimi ograniczenia. Co jeszcze? Sporo dobrego. Nowe przedmioty legendarne, wprowadzenie inteligentnego lootu (dopasowanego do postaci, którą gramy), a także zmiana rozkładu współczynników w przedmiotach. Ponadto wraz z patchem dezaktywowana zostaje możliwość wymiany złota pomiędzy graczami, co przygotowuje grę do wyłączenia sklepu z przedmiotami, co nastąpi w przyszłym miesiącu. Dużo więcej informacji na temat wprowadzanych zmian - tutaj.