![]()
O Natural Doctrine było już cicho przez ostatnich kilka miesięcy, ale developer, Kadokawa Games, postanowił nieco rozruszać towarzystwo, podając więcej informacji na temat gry.
O Natural Doctrine było już cicho przez ostatnich kilka miesięcy, ale developer, Kadokawa Games, postanowił nieco rozruszać towarzystwo, podając więcej informacji na temat gry.
![]()
Głównym bohaterem gry będzie Jeff (brak nazwiska, brak przezwiska - po prostu "Jeff"), wojownik wchodzący w skład Tunnel Reclamation Brigade. Jego marzeniem jest dostanie się do żołnierzy stacjonujących w miejskiej fortecy, choć jego przeszłość i więzy rodzinne nieco mu to utrudniają. Teraz funkcjonuje w społeczeństwie jako ronin.
Jego towarzyszką broni będzie Vasilisa, pełniąca podobną rolę w Tunnel Reclamation Brigade. Jej starsza siostra pracuje jako przywódca Fortress City Brigade, czyli zespołu będącego marzeniem Jeffa. Oprócz nich, pojawią się także postacie Anca (medyk), Zekelinde (rycerz) i Mel (określona jako... kierowca golemów).
Kamery do dyspozycji dostaniemy trzy - dwie z lotu ptaka, do oceny sytuacji i planowania kolejnego ruchu i jedna z perspektywy trzeciej osoby. Podobnie jak w przypadku choćby Valkyria Chronicles, różnice w wysokości terenu i obecność osłon będzie miała kluczowe znaczenie w walce. Część z budynków będzie można także niszczyć, co ma bezpośrednio wpłynąć na losy bitwy.
Podczas walki, obie strony będą miały przydzielone dla siebie strefy, w obrębie których będziemy mogli atakować (co jest dość typowe dla właściwie każdego taktycznego jRPG). Przez pokonywanie przeciwników nasze wpływy będą się rozszerzać, pozwalając nam na podejście bliżej wroga.