Ubisoft na zakupach, zbroi się na rynek mobilny

Piotr Bajda
2013/10/02 13:20
0
0

Tablety, smartfony, F2P, Głodny Rekin - to tak w największym skrócie.

Ubisoft na zakupach, zbroi się na rynek mobilny

Ubisoft wykosztował się (choć kwot nie znamy) na studio Future Games of London, zdolną i kompetentną ekipę od darmowych produkcji na sprzęty mobilne. Największy sukces zespołu to marka Hungry Shark, która liczy sobie cztery odsłony, a a ostatnią z nich pobrano już niemal 30 milionów razy. Całkiem nieźle, a to nie koniec, bo Future Games of London nie chce polegać na jednej dojnej krowie. Mają na koncie całkiem popularną grę o bilardzie na iOS w postaci Pool Bar: Online Hustle oraz tytuł akcji o robocie zwanym Grabatron.

GramTV przedstawia:

W oficjalnych komentarzach obie strony wyrażają ekscytację i radość. Jedni ze stania się częścią wielkiej rodziny, drudzy z szansy na nadgryzienie większego kawałka rozchwytywanego tortu. Standard.

Hungry Games of London razem ze swoim 41 pracownikami stanie się teraz częścią mobilnej dywizji koncernu. Na pewno jeszcze nie raz o Hungry Shark usłyszymy, bo apetyt rośnie przecież w miarę jedzenia. Zwłaszcza pod skrzydłami takiego giganta.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!