Zobaczmy, jak Splinter Cell: Blacklist wdzięczy się przed telewidzami

Piotr Bajda
2013/08/12 10:00
1
0

Nie zanosi się, żebyśmy w naszym kraju zobaczyli Sama Fishera między proszkami do prania i zachęcającymi do kupna czegoś kosztownego celebrytami, więc posmakujmy reklamówki dla innych rynków.

Zobaczmy, jak Splinter Cell: Blacklist wdzięczy się przed telewidzami

Spot reklamowy rządzi się swoimi prawami - musi porwać widza, nawet jeśli oznacza to podkolorowanie tego i owego. W tym przypadku - zamiast urywków z rozgrywki (te dopiero pod koniec, by ukazać bonusy dla zamówień przedpremierowych) - oznacza to Fishera rozrabiającego w jakości kosztownej scenki przerywnikowej.

GramTV przedstawia:

Ubisoft jest na ostatniej prostej w promocji Splinter Cell: Blacklist. Ostatnio mieliśmy dla Was dwa treściwe, nasycone informacjami zwiastuny/instruktaże. KLIK oraz KLIK.

Warto wspomnieć też o ujawnionych przedwczoraj wymaganiach sprzętowych i fakcie, że gra trafiła już do tłoczni. To ostatnie nie powinno jednak dziwić nikogo. Premiera jest już bowiem na wyciągniecie ręki - zagramy 23 sierpnia.

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
12/08/2013 12:22

Ten spot też jest fajny: http://www.ispot.tv/ad/7qAd/gamestop-splinter-cell-blacklist