News

A Short Tale of Solitude: surrealistyczna podróż przez największe koszmary

Małgorzata Trzyna, 07.12.2012 18:46 1

Najbardziej boimy się tego, czego nie rozumiemy. W myśl tej zasady w grze, powstającej w polskim studiu Phobia Interactive, czeka nas podróż przez najgorsze koszmary, jakie tylko mogli wymyślić twórcy.

A Short Tale of Solitude

A Short Tale of Solitude to gra łącząca w sobie cechy gry przygodowej, survival horroru i slashera. Jej akcja toczy się w północnej Francji podczas I wojny światowej. W grze wcielamy się w Sebastiena – 10-letniego chłopca, który stracił oboje rodziców i trafił do sierocińca. Okazało się, że nie ma tam opiekunów, którzy uciekli, by ratować swoje życie i nikt nie sprawuje kontroli nad wychowankami. Zdawać by się mogło, że oznacza to niczym nie skrępowaną, nie kończącą się zabawę, z czasem jednak zostają uformowane cztery obozy, które walczą między sobą o dominację. Sebastien będzie musiał znaleźć tam swoje miejsce, przebrnąć przez najgorsze koszmary, wypełnione symboliką i brutalnością oraz zmierzyć się z tym, czego boi się najbardziej. Jego decyzje będą niosły ze sobą długofalowe skutki.

Całość utrzymana jest w czarno-białych barwach, a specyficzna grafika ma podkreślić surrealizm podróży przez wyobraźnię „chorego” dziecka. Zapraszamy do obejrzenia zwiastuna oraz screenów z gry:


Więcej informacji znajdziecie na stronie phobiainteractive.com. Jeśli projekt ten przypadł Wam do gustu, możecie również zagłosować na niego na Steam Greenlight.

najnowsze

Dead Island 2 nadal powstaje

Mija pięć lat od oficjalnego ogłoszenia Dead Island 2. THQ Nordic, które po drodze przejęło prawa do tytułu, utrzymuje, że pomimo ciszy na łączach prace nad nim nadal trwają.