Silent Hill HD Collection na PS3 załatane

Adam "Harpen" Berlik
2012/07/11 20:02
7
0

Kompilacja zawierająca odświeżone wersje Silent Hill 2 i Silent Hill 3, która ukazała się w marcu, nie była wolna od rażących błędów. Na szczęście należą one już do przeszłości. Przynajmniej na PlayStation 3.

Silent Hill HD Collection na PS3 załatane

Konami opublikowało patch do Silent Hill HD Collection na PS3, który waży prawie 350 megabajtów i poprawia przede wszystkim płynność animacji, synchronizację głosów z ustami postaci, dodaje brakujące dźwięki i muzykę, a także likwiduje usterkę związaną z gęstością mgły. Aktualizacja wprowadza także kilka mniejszych usprawnień w zakresie obrazu i dźwięku.

Zatem jeśli dotąd, po zakupie Silent Hill HD Collection na PS3, zrażaliście się do tego zestawu ze względu na występujące w nim błędy, możecie śmiało powrócić do zabawy. Lepiej późno niż później, prawda? Szkoda tylko, że na razie nie wiadomo, kiedy łatka pojawi się na Xboksie 360.

GramTV przedstawia:

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
13/07/2012 19:24
Dnia 12.07.2012 o 09:12, thiefi napisał:

Gry z PS2 wydane 10 lat temu trzeba było łatać? Świat się zakańcza. Kto to wydaje? Gdzie są programiści i testerzy? Może robił tą konwersję jakiś kucharz?

Mniej więcej. Zgubili kod źródłowy ostatecznej wersji i robili port ze starszego kodu ;)

Usunięty
Usunięty
12/07/2012 09:12

Gry z PS2 wydane 10 lat temu trzeba było łatać?Świat się zakańcza. Kto to wydaje? Gdzie są programiści i testerzy?Może robił tą konwersję jakiś kucharz?

Usunięty
Usunięty
11/07/2012 22:25
Dnia 11.07.2012 o 22:13, BSh napisał:

Z patchem na X360 może być poważny problem, bo MS za nic nie dopuści patcha o wadze 350 MB. U nich wielkość patcha jest ograniczona chyba do 50 MB lub mniej.

Teoretycznie ograniczenie jest do 4MB (by patch mógł być wrzucony do cache HDD z tego co pamiętam), ale zdarzają się przypadki, gdy developer wydaje większą łatkę. W tym prym wiodą: Bethesda, Obsidian i Treyarch (ta, zbieżność nieprzypadkowa :D). Poza tym, z tego co pamiętam patche na PS3 z reguły są znacznie większe od tych z X360 i ma to związek z działaniem systemu obu konsol.Z tą łatką na X360 może być inny problem - jeżeli wprowadza zmiany gdziekolwiek poza kodem gry, to nie ma szans na wyjście na konsolę Microsoftu, bo to jest główne ograniczenie co do patchy na ich platformie. Nie wiem jak PS3, ale tam chyba takiego ograniczenia nie ma. Skoro łatki potrafią u nich ważyć czasem ponad 1GB...




Trwa Wczytywanie