
LucasArts poszukuje przede wszystkim pracownika na stanowisko starszego inżyniera, który będzie odpowiedzialny między innymi za optymalizację zarówno na konsolach obecnej, jak i przyszłej generacji oraz komputerach osobistych. To dzięki niemu inżynierowie zajmujący się rozgrywką i inni twórcy będą mogli zrealizować swoją wizję gry. Wymagania stawiane kandydatowi są dość wygórowane – jednym z ważniejszych kryteriów jest pięcioletnie doświadczenie i jeden ukończony tytuł na konsole, który trafił do sklepów.
Ponadto wolne są miejsce na następujące stanowiska: starszy inżynier sztucznej inteligencji, starszy animator oraz inżynier rozgrywki. Od tego ostatniego wymaga się biegłej znajomości technologii Unreal Engine 3. Znamy więc gatunek produkcji powstającej w LucasArts i wiemy, na jakim silniku będzie bazować. Reszta szczegółów to na razie słodka tajemnica twórców.