Sony: tworzenie nowych marek to sprawa kluczowa

Małgorzata Trzyna
2012/06/20 17:01
1
0

Konferencja Sony na E3 rozpoczęła się i zakończyła prezentacją nowych marek. Andrew House, szef Sony Computer Entertainment podkreślił, że nowe pomysły mają zasadnicze znaczenie dla firmy.

Sony: tworzenie nowych marek to sprawa kluczowa

- Zawsze czuliśmy, że siła naszej platformy polegała na swego rodzaju symbiotycznej relacji między jej stworzeniem a umacnianiem pozycji za pomocą nowych doświadczeń – mówi House podczas rozmowy z MCV. – Późniejsze wzmacnianie tej siły daje nadzieję na długą żywotność platformy.

GramTV przedstawia:

- Słyszałem o powszechnie panującym w przemyśle przekonaniu – jest to podobne do amerykańskiej prezydentury – że tylko przez pierwsze dwa lata istnieje szansa na innowacje i zdobycie nowych odbiorców. My patrzymy na sprawę nieco inaczej. Właściciel platformy musi mieć pewność siebie i inwestować, gdy jest to konieczne, by pokazać, że po sześciu latach jej istnienia nadal jest spora grupa odbiorców, która będzie aktywnie przyglądać się nowym markom. Naszym obowiązkiem jest wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom.

W przyszłym roku ukażą się dwie zupełnie nowe gry: The Last of Us oraz Beyond: Two Souls, przeznaczone wyłącznie na konsolę PS3.

Komentarze
1
Sinirio
Gramowicz
20/06/2012 17:56

Ludzie z QD powiedzieli, że sequeli nie robią, więc jakoś tak nie traktowałem Beyond:TS jak nową markę.