To wcale nie tak, że dyrektor kreatywny Assassin's Creed III nie lubi Waszych pomysłów

Mateusz Kołodziejski
2012/04/08 15:45

Ludzie w Internecie proponują najnudniejsze lokalizacje - powiedział Alex Hutchinson komentując propozycje fanów na umiejscowienie akcji kolejnej części gry. Teraz poddany krytyce łagodzi swoje stanowisko.

To wcale nie tak, że dyrektor kreatywny Assassin's Creed III nie lubi Waszych pomysłów

Dyrektor kreatywny Assassin's Creed III podpadł ostatnio fanom asasynów twierdząc, że ich pomysły są nudne, a teraz stara się wybrnąć z niezręcznej wypowiedzi zapewniając: To część szerszej dyskusji. Oczywiście każda lokalizacja jest potencjalnie fantastyczna. Dalej tłumaczy jeszcze: Chodziło nam o to, że niektóre lokalizacje są bardziej przyjazne grom niż inne. A szczególnie te dwie wspomniane wcześniej lokalizacje są bardzo przyjazne grom.

Hutchinson odnosi się zarówno do propozycji umieszczenia akcji gry w czasie II Wojny Światowej, jak i w feudalnej Japonii, o których była mowa w wywiadzie z nim w ostatnim numerze Official Xbox Magazine. Mieliśmy kilka pomysłów na asasynów... rzucaliśmy pomysły dotyczące dosłownie każdej lokalizacji jaka tylko może przyjść do głowy. Ale kiedy zabierzesz się do pracy, kiedy myślisz o tym, że spędisz nad nią kawał czasu, spędzisz kilka lat, chcesz przygotować lokalizację, której nie zobaczysz w żadnej innej grze. A co z proponowanymi miejscami? Chcemy znaleźć miejsca, które zaskoczą ludzi.

GramTV przedstawia:

Hutchinson nie chce, żebyście go nienawidzili za to, że nazywa Wasze pomysły najnudniejszymi: Jeżeli ludzie myślą teraz, że ich pomysły są najgorsze, przepraszam za to. Niezbyt uprzejmie jednak podkreśla: Ale ich pomysły są naprawdę strasznie przewidywalne. Niestety Internet nie jest miejscem do szukania pomysłów - kończy ze śmiechem rozmowę z serwisem Joystiq.

Przyjmujecie takie przeprosiny?

Źródło: Joystiq

Komentarze
45
Usunięty
Usunięty
09/04/2012 12:39
Dnia 09.04.2012 o 10:08, Onyxpvp napisał:

A ty co? Badacz jakis? Przedstaw jakies dane, a jesli ich nie masz to nie komentuj o "przecietnych graczach" bo sam sie ponad nich nie wybijasz.

Przeciętny gracz to praktycznie statystyczny obywatela od kiedy gry stały się rozrywką masową. Np. w USA 70% społeczeństwa ma problemy ze zrozumieniem przeczytanego tekstu a sprawnych językowo jest ok. 2%. Wnioski nasuwają się same.

Dnia 09.04.2012 o 10:08, Onyxpvp napisał:

Wojna Secesyjna to jeden, z mojej perspektywy, z nudniejszych tematow.

Jesteś dobrym przykładem potwierdzającym moją teorię. Nie odróżniasz amerykańskiej wojny o niepodległość (1775-1783) od wojny secesyjnej (1861-1865). :-D

Usunięty
Usunięty
09/04/2012 12:39
Dnia 09.04.2012 o 10:08, Onyxpvp napisał:

A ty co? Badacz jakis? Przedstaw jakies dane, a jesli ich nie masz to nie komentuj o "przecietnych graczach" bo sam sie ponad nich nie wybijasz.

Przeciętny gracz to praktycznie statystyczny obywatela od kiedy gry stały się rozrywką masową. Np. w USA 70% społeczeństwa ma problemy ze zrozumieniem przeczytanego tekstu a sprawnych językowo jest ok. 2%. Wnioski nasuwają się same.

Dnia 09.04.2012 o 10:08, Onyxpvp napisał:

Wojna Secesyjna to jeden, z mojej perspektywy, z nudniejszych tematow.

Jesteś dobrym przykładem potwierdzającym moją teorię. Nie odróżniasz amerykańskiej wojny o niepodległość (1775-1783) od wojny secesyjnej (1861-1865). :-D

Usunięty
Usunięty
09/04/2012 11:09
Dnia 09.04.2012 o 10:08, Onyxpvp napisał:

Wojna Secesyjna to jeden, z mojej perspektywy, z nudniejszych tematow.

ACIII nie będzie się toczyć w czasie Wojny Secesyjnej, tylko rewolucji amerykańskiej :) tak więc pewnie nie będzie Cię to nudzić ;)bardzo chętnie się o tym okresie coś więcej dowiem, bo jakoś nigdy się w niego nie zagłębiałem, a gry Ubi motywują mnie do poznawania historii :)




Trwa Wczytywanie