W Max Payne 3 każda kula modelowana jest osobno. Prezentujemy nowe obrazki

Patryk Purczyński
2012/01/16 11:56

Jeronimo Barrera przybliżył nieco działanie broni w grze Max Payne 3. Produkcję Rockstara można ponadto podziwiać na czterech nowych screenach.

W Max Payne 3 każda kula modelowana jest osobno. Prezentujemy nowe obrazki

- Każda kula w grze jest indywidualnie modelowana od czasu opuszczenia lufy aż do dotarcia do celu - mówi Jeronimo Barrera, wiceprezes Rockstara ds. rozwoju produktów, w rozmowie z dziennikarzami serwisu GamesRadar, której tematem był Max Payne 3.

- Oznacza to, że musieliśmy zrobić dodatkowy krok i zaprojektować różne typy kul dla pistoletów, SMG, shotgunów, karabinów maszynowych i snajperskich. Podczas sekwencji, w której ostatni przeciwnik zostaje zabity, zobaczysz tryskający na różne strony śrut z shotguna lub wielkokalibrową kulę, która przeszywa swój cel. Amunicja wpływa ponadto na otoczenie w unikalny sposób - zdradza Barrera.

GramTV przedstawia:

Oprócz tego, rozmaite rodzaje broni - co nie jest zaskoczeniem - będą się lepiej sprawdzały w różnych sytuacjach. - Dla przykładu, pistolety są niezwykle efektywne gdy chcesz trafić w głowę przeciwnika, a SMG, zwłaszcza dzierżone w obu dłoniach, znakomicie funkcjonują, gdy usiłujesz pozbyć się większej grupy wrogów na krótkim dystansie - opisuje.

Max Payne 3 ma zaplanowaną premierę na marzec. Poniżej (i powyżej), a także w naszej galerii, możecie podziwiać nowe screeny z gry.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
16/01/2012 18:56

A mi to się bardzo podoba. Lubie soczyste strzelanie. Lubię czuć tą "moc".

Usunięty
Usunięty
16/01/2012 16:48

Juz zalamywalem sie nad newsem z MoH : Pacific Assault o rozszerzaniu sie źrenic u npcow, teraz tutaj.

Usunięty
Usunięty
16/01/2012 16:44

Strzelam, że to będzie fajny bajer na "5 min"...




Trwa Wczytywanie