Rockstar ujawnia arkana swej szkoły magii

Patryk Purczyński
2011/11/08 21:06

Dan Houser ujawnił, jakim sposobem jego firmie udaje się osiągnąć magię w swoich produkcjach. Stwierdził też, że w dzisiejszych czasach stworzenie świetnej gry jest sporym wyzwaniem.

Rockstar ujawnia arkana swej szkoły magii

- Naprawdę ważne jest dla nas to, by nasze gry miały ten magiczny pierwiastek - mówi Dan Houser z Rockstara w rozmowie z dziennikarzami Variety, odnosząc swą wypowiedź do gry Max Payne 3. - To, że nie ujawniamy zbyt wielu informacji na temat naszych produkcji może denerwować fanów, ale sądzę, że na końcu ludziom podobają się doświadczenia, które im serwujemy - stwierdza.

- Im mniej wiedzą na temat tego, jak poszczególne rzeczy są poskładane, tym bardziej te rzeczy będą wygląały, jakby rzeczywiście żyły, jakbyś był wciągnięty w te wszystkie wydarzenia. Tego właśnie chcemy. Gry stają się obecnie takie świetne, perfekcyjne. Z pewnością sporym wyzwaniem jest zajęcie odpowiedniego miejsca, gdy chcesz oddziaływać na fanów oryginału, a zarazem przyciągnąć nowych graczy - dodaje Houser.

GramTV przedstawia:

Max Payne 3 zadebiutuje w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
09/11/2011 17:46

Mówią trochę jak śp. Steve Jobs :) To oni wiedzą jak ma być.

Usunięty
Usunięty
09/11/2011 08:16

Ja tam wolę, gdy informacji o grze nie jest zbyt dużo. Przynajmniej takich, które zdradzałyby fabułę albo elementy, które mają gracza zaskoczyć. Jakiś jeden trailer, podstawowe info o typie rozgrywki, jeśli jest to kontynuacja serii to informacja czego z poprzednich odsłon nie będzie w tej nowej odsłonie itp. Kampania BF3 może stanowić książkowy przykład... jak nie reklamować gier. Normalnie można się było porzygać od tego nawału reklam.@ PepsiA co to za zdanie: "Gry stają się obecnie takie świetne, perfekcyjne." To jest po polsku?Podawaj źródło żeby można sobie przeczytać tę informację w oryginale a nie wpadać na takie kwiatki.

beanwhile
Gramowicz
08/11/2011 23:17

Jestem absolutnie za polityką ujawniania jak najmniejszej liczby materiałów przed premierą gry. San Andreas nie zrobiło na mnie praktycznie żadnego wrażenia, bo obcykałem sobie wszystko zanim w ogóle odpaliłem grę.Wyciągnąłem wnioski i przed premierą Uncharted 3 ograniczyłem się do obejrzenia jednego trailera pod koniec 2010 roku. Ile samozaparcia trzeba było, żeby nie czytać wiadomości związanych z grą, a jak mi się opłaciło i jaką przyjemność sprawiało granie... Podobnie postąpię z GTA V, AC Revelations i Tomb Raiderem ;)




Trwa Wczytywanie