
Zacznijmy może od tego, że gra Might & Magic: Heroes VI jest olbrzymia. Kampanie pozornie nie powalają rozmiarami, bo składają się z czterech scenariuszy (oprócz samouczka i epilogu - pierwsza jest krótsza, druga dłuższa), ale każda z tych misji to zabawa na długie godziny. Każda z pięciu frakcji otrzymała swoją opowieść, pełną fabularnych smaczków. Jeśli dodać to, że każdą kampanię da się przejść na dwa odmienne sposoby, dostajemy naprawdę sporą dawkę rozrywki. Zwłaszcza, że gra jest naprawdę dobra, jeśli tylko pozwolić jej się wciągnąć i zapomnieć na chwilę o sentymentach do Heroes of Might & Magic III.
Zapraszamy do przeczytania całości recenzji gry Might & Magic: Heroes VI przygotowanej przez Lucasa the Great (bardzo obszernej, chyba najbardziej wyczerpującej temat z dotąd opublikowanych w polskiej sieci) - wystarczy kliknąć w czerwoną belkę poniżej: