Wiedźmin 2 bardzo popularny już przed premierą; będą darmowe DLC

Patryk Purczyński
2011/06/21 10:33

W krótkiej rozmowie z gamebanshee.com były już członek CD Projekt RED Tomasz Gop podsumował, jakim zainteresowaniem Wiedźmin 2 cieszył się zanim jeszcze trafił do sklepów.

Wiedźmin 2 bardzo popularny już przed premierą; będą darmowe DLC

- Jesteśmy zaszczyceni mogąc przekazać, że liczba zamówień przedpremierowych przekroczyła 150 tys. sztuk, co jest jednym z najwyższych wyników w najnowszej historii gier przeznaczonych wyłącznie na PC - mówi Tomasz Gop, starszy producent Wiedźmina 2 w popremierowym wywiadzie z gamebanshee.com. - Dotychczasowe wyniki sprzedaży również są satysfakcjonujące - dodaje.

Były już pracownik CD Projekt RED (o jego odejściu z firmy świadczą chociażby uaktualnione profile w serwisach LinkedIn i GoldenLine) poruszył także temat rozszerzeń Wiedźmina 2. - Wszystkie zawartości dodatkowe planujemy zapowiedzieć indywidualnie. Już teraz możemy powiedzieć, że kilka z nich ukaże się na przestrzeni najbliższych tygodni, a po nich nadejdą następne. Będą to DLC 4 Free co oznacza, że zarejestrowani użytkownicy nie poniosą żadnych kosztów - tłumaczy Tomasz Gop.

GramTV przedstawia:

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów zadebiutował na PC nieco ponad miesiąc temu. Na końcówkę bieżącego roku planowana jest premiera wersji przeznaczonej na Xboksa 360.

Komentarze
95
Usunięty
Usunięty
24/06/2011 02:54

Heh, w wiekszosci sie z Toba calkowicie zgadzam, mimo to nie jestem taki zly na CDP jak Ty :) Moze wynika to z tego, że jakos mocno najarany nie bylem na ta gre. W tym czasie bardzo czekalem na Brinka - tam to dopiero Splash Damage dalo ciala. A niespelnionych obietnic i bzdur jakie wygadywali przed premiera to juz nawet nie jestem w stanie zliczyc. Wiec CDP nie jest jakies najgorsze.

Usunięty
Usunięty
23/06/2011 19:13

Dnia 23.06.2011 o 17:07, Stingerji napisał:

No nie wiem.... mnie nie razily zadne tzw "nalecialosci konsolowe" - gdyby nie wypuszczali Wieska na konsole pewnie nikt by na to nie zwrocil uwagi, bo za pomoca klawy i myszki gra sie bardzo dobrze.

no trudno, najwyżej znowu się na mnie rzucą fanboje.. tak w skrócie:akurat to nie tyle kwestie sterowania jako takiego, co dziwaczne menusy (menu kołowe do walki - ok, w crysisie sie sprawdzało, tu też jest dobre. Menu medytacji, z podmensusami i podmenusami podmenusów - wtf?) które więcej utrudniają niż pomagają (listy ekwipunku, alchemia gdzie gra wie lepiej z jakich składników chcę coś wykonać, wolne przewijanie receptur, konieczność machania myszką z jednego krańca na drugi bo menu jest nastawione na przeglądanie je za pomocą ABXY etc) oraz różne dziwne braki jak obsługa formatu 16:9 i tylko takiego ("bo nie mieli czasu".. a na wygłupy pierwszokwietniowe z jaskrem czy przenoszenie pewnych etapów W2 na xboxa chociaż niby takiej wersji nie ma w planach to już czas mieli.. no ale wiadomo, zero kompromisów).A żeby było zabawniej teraz dowiadujemy się, że w sumie nasza (pecetowa) edycja jest wykastrowana z intra i outra, które będzie dodane jako DLC w okolicach premiery wersji xboxowej. Po prostu koń by się uśmiał.

Dnia 23.06.2011 o 17:07, Stingerji napisał:

Zreszta, to ze robia rownoczesnie wersje konsolowa bylo nieoficjalnie wiadomo na dluugo przed premiera.

wiadomo że było wiadomo, ale do ostatniej chwili rżnęli głupa co tylko budziło szczery niesmak i pierwsze pomruki niezadowolenia, że traktuje się nas jak idiotów (choć i tak lepsi byli ci, co patrzyli w CDP jak w obrazek i twierdzili że jeśli Gop coś mówi to tak jest i żadnej wersji xboxowej nie ma i nie będzie).

Dnia 23.06.2011 o 17:07, Stingerji napisał:

Ogolnie widze ze lludzie maja najbardziej za zle te markketingowe gadanie ktore bylo nie do konca prawda, ale przeciez tak sie dzieje praktycznie z kazda gra.

wiadomo, ale nie w takiej ilości. Jakby to ''piotruś kłamczuszek'' mówił to każdy by nad tym przeszedł do porządku dziennego pamiętając o Fable, ale REDzi chcieli uchodzić za poważnych devsów traktujących swe zobowiązania serio.

Dnia 23.06.2011 o 17:07, Stingerji napisał:

Wiesiek jest naprawde bardzo dobra gra, ZDECYDOWANIE wybijajaca sie ponad przecietnosc - ja bym nawet powiedzial ze jest to jeden z najlepszych rpgow ostanich lat. Ma swoje wady - szczegolnie zawiodlem sie na trzecim akcie - ale ludzie... troszeczke mniej zacietrzewienia. Ocenianie gry przez pryzmat marketingu jest troszeczke niesprawiedliwe :)

no i tu wracamy do tego, co mówię wszystkim - ja i wielu innych nie mówimy że W2 to crap. Fajna, dobra gierka, lepsza niż to co przez ostatnie lata serwują bioware z bethesdą, to 7-8/10 jej się należy, ale pozostawia spore wrażenie niedosytu i że niezupełnie to mieliśmy otrzymać.

Usunięty
Usunięty
23/06/2011 17:07
Dnia 22.06.2011 o 16:59, dark_master napisał:

generalnie, bez wdawania się w detale przyciągające obrońców, szeroko pojęte "jak na grę-pecetową-bez-kompromisów-dla-konsol-bo-tej-wersji-na-razie-nie-planujemy strasznie dużo tu naleciałości z xboxa". Długości, technikaliów czy innych tego typu rzeczy oczywiście sprawdzić nie było jak, ale też pojawiały się już niepokojące przecieki (vide recenzja w CDA, po której tłumaczono się, że to rzekomo dlatego bo to speedrun był, albo betatest na gramie, gdzie rękoma i nogami zapierano się przed omówieniem jak gra działa).

No nie wiem.... mnie nie razily zadne tzw "nalecialosci konsolowe" - gdyby nie wypuszczali Wieska na konsole pewnie nikt by na to nie zwrocil uwagi, bo za pomoca klawy i myszki gra sie bardzo dobrze. Zreszta, to ze robia rownoczesnie wersje konsolowa bylo nieoficjalnie wiadomo na dluugo przed premiera.Moje nastawienie do Wiedzmina 2 pewnie wynika z tego ze nie natrafilem na ZADNE problemy techniczne oprocz jednego malego buga, a gra chodzila ultra plynnie na high.Ogolnie widze ze lludzie maja najbardziej za zle te markketingowe gadanie ktore bylo nie do konca prawda, ale przeciez tak sie dzieje praktycznie z kazda gra. Takie prawo rynku. Ja albo tego nie slucham, albo odpowiednio je interpretuje. Juz wystarczajaco duzo razy sie zawiodlem, zeby wciaz wierzyc w ta papke.Tworcy dali dupy z premiera bo faktyczanie to byl fail - niemozliwosc rejestracji, problemy z kompatybilnoscia itd, ale jezeli to odejmiemy Wiesiek jest naprawde bardzo dobra gra, ZDECYDOWANIE wybijajaca sie ponad przecietnosc - ja bym nawet powiedzial ze jest to jeden z najlepszych rpgow ostanich lat. Ma swoje wady - szczegolnie zawiodlem sie na trzecim akcie - ale ludzie... troszeczke mniej zacietrzewienia. Ocenianie gry przez pryzmat marketingu jest troszeczke niesprawiedliwe :)




Trwa Wczytywanie