Diablo III na ostatniej prostej. Premiera gry coraz bliżej

Rafał Dziduch
2011/04/28 17:31

Diablo III skazane jest na sukces, a ten sukces jest coraz bliżej, jak zapewnia Jay Wilson.

Jay Wilson przyznał w jednym z wywiadów, że produkcja Diablo III zbliża się ku końcowi. - Jesteśmy na ostatniej prostej. Słychać już owacje. To czas, w którym tworzy się magia. Słowa dość euforyczne, ale jeśli tylko świadczą o tym, że gra faktycznie wyjdzie szybko, nie mamy żadnych "ale". Diablo III na ostatniej prostej. Premiera gry coraz bliżej

Przypomnijmy, że w naszym sklepie można już składać zamówienia na pre-order Diablo III i jeśli jeszcze tego nie uczyniliście, to nie ma co zwlekać. To będzie murowany hit. Ma ktoś wątpliwości?

Data premiery Diablo 3 jest już znana! Czytaj więcej o Diablo 3

GramTV przedstawia:

Komentarze
56
Usunięty
Usunięty
24/12/2011 15:44
Dnia 24.12.2011 o 15:35, Piterixos napisał:

No ale właśnie chodzi o to, ze jak zabierałem się za Diablo II po ukończeniu gry Titan Quest, to odrzuciła mnie cała mechanika zabawy:/ Skille jakieś dziwne są i w ogóle, niewiadomo co robią i są do siebie podobne

Kiepskie podejście do gry.. i wcale nie są podobne do siebie.. są ewentualnym rozwinięciem poprzednich

Dnia 24.12.2011 o 15:35, Piterixos napisał:

(np paladyn mający masę dziwnych aur),

Jak to dziwnych... aury są wypas.. wiele pomagają.. Tobie i drużynie na BN. Paladyn jest najlepszą z postaci w grze i ogólnie rzecz biorąc najdroższą na BN jesli chodzi o ubranie go....

Dnia 24.12.2011 o 15:35, Piterixos napisał:

ma czegoś takiego jak pasek, na którym można by umieszczać umiejętności, naraz można mieć aktywne tylko dwa skille:/

Nigdy nie stawiaj na jednej szali dwóch gier z innych praktycznie epok. To tak jakbyś grał w Dragon Age a potem się przesiadł na Baldur''s Gate II... i zaczął gadać, że mechanika gry nie taka inne czary... i w ogóle bla bla bla.. U know What i Mean ?

Dnia 24.12.2011 o 15:35, Piterixos napisał:

Mnie to odtrąciło bardzo szybko bo nie chciałem uczyć się na nowo sposobu używania skilli:/

Nie wiem co tam było takiego trudnego... każdy skill można np przypisać F1, F2 itp itd. Dosyć szybko nimi operując a później już się używa tylko głównych skili oraz skilli atakujących.Pozdrawiam i wesołych świąt.

Usunięty
Usunięty
24/12/2011 15:35
Dnia 24.12.2011 o 15:28, Ostrowiak napisał:

si non confectus non reficat

No ale właśnie chodzi o to, ze jak zabierałem się za Diablo II po ukończeniu gry Titan Quest, to odrzuciła mnie cała mechanika zabawy:/ Skille jakieś dziwne są i w ogóle, niewiadomo co robią i są do siebie podobne (np paladyn mający masę dziwnych aur), a dodatkowo nie ma czegoś takiego jak pasek, na którym można by umieszczać umiejętności, naraz można mieć aktywne tylko dwa skille:/ Mnie to odtrąciło bardzo szybko bo nie chciałem uczyć się na nowo sposobu używania skilli:/ Chociaż jeśli ktoś zaczynał od Diablo to może nie ma takich problemów...niemniej uważam taki system za mało praktyczny.

Usunięty
Usunięty
24/12/2011 15:28

si non confectus non reficat




Trwa Wczytywanie