Cities in Motion - recenzja

gram.pl
2011/02/16 11:20
6
0

Marzyliście o kierowaniu ruchem tramwajów i autobusów? Świetnie się składa - taką możliwość daje nam Cities in Motion.

Cities in Motion - recenzja

Gdy stoicie zmarznięci, przemoczeni i (przede wszystkim) zmęczeni po całym dniu na przystanku komunikacji miejskiej, wasze myśli orbitują tylko wokół jednego obiektu - waszego autobusu lub tramwaju. Ciepłego, względnie suchego i bez przeszywającego wiatru wpadającego za kołnierz. W takich chwilach zazwyczaj macie tysiąc pomysłów, jak sprawić, aby upragniony środek transportu dojechał na przystanek wcześniej. Cities in Motion daje wam możliwość wprowadzenia tych pomysłów w życie.

GramTV przedstawia:

Komentarze
6
jakubcjusz
Gramowicz
18/02/2011 09:22

Ja nie wiem, ale wszystkie te gry wydają mi się popłuczynami po Tycoon Transport. Dlaczego jakaś porządna ekipa nie usiądzie i nie zrobi porządnego Tycoon Transport 2?

Usunięty
Usunięty
17/02/2011 11:38

Traffic Giant byl MEGA.. zagrywalem sie nim i tez sprawdze CiM

Usunięty
Usunięty
16/02/2011 12:19

Na killera TTD nie mamy co czekać, ponieważ większość producentów uważa ten rynek za wymarły raczej, pomijając fakt, ze gra byłaby trudniejsza w stworzeniu niż taki CiM ...grałem w Cities in Motion beta i moje wrażenia są pozytywne - gra nie jest kontynuacją TTD, za to bardzo blisko jej do innego tytułu Traffic Giant. Fanom TG zdecydowanie polecam, gra oferuje prawie identyczną rozgrywkę z trochę bardziej skomplikowaną rozgrywką, ale grając w CiM miałem wrażenie, że to TG2.Tak więc graczy TG zapraszam do gry w CiMa graczy spragnionych TTD do OpenTTD - gra się rozwija i szuka więcej programistów, a zwłaszcza zdolnych grafików, którzy potrafią pracować sami. Przykład 32bitowego silnika w OTTD: http://img839.imageshack.us/img839/8753/train2.jpg




Trwa Wczytywanie