Ujawniono ograniczenie poziomów w Guild Wars 2

Grzegorz Bonter
2010/07/30 18:49
1
0

Wiemy już, ile będzie wynosiła maksymalna liczba poziomów, jakie gracze Guild Wars 2 będą mogli zdobyć na danej postaci. Limit zwiększono kilkakrotnie względem GW1.

Pierwszy Guild Wars miał zaskakująco niski maksymalny poziom postaci. Te 20 "leveli" zdobywało się praktycznie w jeden, dwa dni (zwłaszcza w Factions i Nightfall). Pod znakiem zapytania stała dotychczas maksymalna liczba poziomów, jakie gracze będą mogli "wykoksić" w Guild Wars 2. Teraz znamy już odpowiedź na to pytanie. Ujawniono ograniczenie poziomów w Guild Wars 2

Jak ujawniło studio ArenaNet, Guild Wars 2 będzie opierało się na 80-levelowym systemie. Co najważniejsze, 4-krotne zwiększenie dotychczasowego ograniczenia nie spowoduje, że gracze nagle będą zmuszeni do grindowania swoich postaci. Choć poziomów jest 80, to każdy z nich zdobywa się mniej więcej w takim samym odstępie czasu. Jak wiadomo, w pozostałych MMO krzywa czasu potrzebnego na zdobycie kolejnych poziomów rośnie i to bardzo szybko. Ucieka czas, ucieka życie. A my dalej bijemy dziki w lesie. Mamy nadzieję, że w GW2 faktycznie nas to ominie.

GramTV przedstawia:

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
24/10/2010 00:51

Trochę się obawiam GW2. W jedynkę grałem dość sporo i nadal gram. Chyba głównie dlatego, że jest "inna" od "wszystkich innych" mmorpg. Podoba mi się to, że lvl wbija się niejako przy okazji. Podoba mi się to, że niema niekończącego się gear huntu. Jak chcę elitarną zbroję czy chaoski sobie kupić to kupuje bo chcę a nie dlatego że muszę. Z zapowiedzi GW2 płyną dla mnie wieści niepokojące. Częściowo to na razie plotki takie jak to że nie będzie henchów, ewentualnie będzie można w pole zabrać jednego hero albo w ogóle samemu latać. Pojedyncza klasa i mniej skilli też jakoś zabija dla mnie całą idę GW1 z setkami możliwości. Tak wysoki lvl cap też nie brzmi dla mnie zbyt ciekawie. Nagrindowałem się za wszystkie czasy w L2, więcej nie chcę dziękuje. Tak czy inaczej grę kupie, żeby samemu się przekonać.