W wywiadzie dla serwisu giełdowego Stockwatch, Marek Tymiński - prezes rodzimego City Interactive SA - ogłosił, że jego firma poważnie się zmienia. Produkcje niskonakładowe nie odniosły za granicą spodziewanego sukcesu, dlatego rok 2009 upłynął pod znakiem tworzenia nowego planu wydawniczego.
"Podjęliśmy decyzję o zmianach w strategii spółki. Odchodzimy od produkcji i wydawania gier budżetowych, a kładziemy nacisk na rozwój gier w segmencie premium. To oznacza mniej gier rocznie, ale za to lepszych jakościowo. Z racji na węższy katalog produktów, mogliśmy znacząco ograniczyć koszty działalności. Naszym głównym celem jest wzrost efektywności, lepsze gry powinny przełożyć się na dużo lepszą sprzedaż" - powiedział szef CI. Po raz pierwszy o podobnych planach firma informowała w maju.Znana z pecetowych gier budżetowych polska firma City Interactive coraz śmielej spogląda w stronę konsol i planuje wyraźne podniesienie jakości swoich produktów.