Battlefield Bad Company 2 i Battlefield 1943 - znamy wymagania sprzętowe

Adam Woźny
2009/12/02 12:30

Wiemy już, jaki komputer będzie należało posiadać, by uruchomić nowe gry z serii Battlefield, czyli Bad Company 2 i 1943.

Znamy już zarówno minimalne, jak i zalecane wymagania sprzętowe gier Battlefield: Bad Company 2 i Battlefield 1943 – strzelanek firmy DICE, bazujących na silniku Frosbite, które zostaną wydane przez Electronic Arts. Prezentują się niemal identycznie dla obu tych produkcji:

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • procesor Intel Core 2 Duo 2 GHz;
  • 2 GB RAM;
  • karta graficzna z 256 MB VRAM - GeForce 7800 GT lub Radeon X1900;
  • system operacyjny Windows XP

Zalecane:

  • czterordzeniowy procesor;
  • 2 GB RAM;
  • karta graficzna 512 MB VRAM - GeForce GTX 260;
  • system operacyjny Windows Vista lub Windows 7;

GramTV przedstawia:

Ponadto gra Battlefield: Bad Company 2 będzie potrzebowała 10 GB wolnego miejsca na dysku twardym w przypadku edycji dyskowej i 15 GB dla wydania cyfrowego. Natomiast druga produkcja, Battlefield 1943 ma wymagać 4 GB przestrzeni (dyskowa) i 10 GB (cyfrowa). Battlefield Bad Company 2 i Battlefield 1943 - znamy wymagania sprzętowe

Ściągnij kompletny poradnik do Battlefield: Bad Company 2 w PDF-ie

Battlefield: Bad Company 2 ukaże się równocześnie na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Premierę zaplanowano na 2 marca w Ameryce Północnej i 5 marca w Europie. Gra w edycji na platformę Sony weszła już w fazę beta – testów – nasze wrażenia są dostępne tutaj. Pecetowcy otrzymają możliwość zapoznania się z niemal finalnym wydaniem na początku 2010 roku. Przypomnijmy, że wersja na komputery osobiste wesprze DirectXa 11 i nie będzie konwersją z konsol. Warto także dodać, że w sklepie gramer.pl można już składać przedpremierowe zamówienia na Battlefield: Bad Company 2 w edycji limitowanej.

Battlefield 1943 w lipcu tego roku ukazał się na Xboksie 360 i PlayStation 3. Pierwotnie gra miała ujrzeć światło dzienne na pecetach w tym samym terminie, co na konsolach, jednak zdecydowano się opóźnić jej premierę. Produkcja ta została wyceniona na 49 złotych i jest dostępna w pre-orderze EA Store. Zachęcamy także do zapoznania się z gramową recenzją Battlefielda 1943 na konsole.

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
05/02/2010 18:29

no cóż, procesor 4-rdzeniowy jest, tylko że takie wymagania w stylu "procesor 4 rdzeniowy, sam się domyśl jaki" , 2gb ram i w zalecanych i minimalnych, no i ta karta jeszcze. ja mam 9800 GT co raczej GTX 260 nie dorównuje...podejrzewam że pójdzie na high ale nie very high <czy jaka tam opcja będzie na max detale>

Xeoo
Gramowicz
05/02/2010 00:15

Specshadow o wrazeniach z bety to wcale sie bym nie zdziwil jesli ta gra bedzie rpawie niegrywalna bez 4 rdzeniowca.. pomimo dobrego GPU i calkiem niezlego core 2 duo beta jak na razie chodzi srednio a nawet mozna stwierdzic ze kiepsko...ludzie pobakuja cos ze to moga byc problem z geforce 2xx czy cos ale no coz zobaczymy

Usunięty
Usunięty
03/12/2009 16:58
Dnia 02.12.2009 o 18:03, Woo-Cash napisał:

Procek wyrobi się na trochę powyżej minimalnych. Ech...może lepiej kupię wersję PS3 ;P

Nie głupi pomysł- co prawda "zaledwie" 1280x720, ale za to płynność rozgrywki masz jak w banku! :)oby tylko ich serwery nie fiksowały tak jak ostatnio :p




Trwa Wczytywanie