James Stevenson, starszy manager ds. społeczności w studiu Insomniac, wypowiedział się dla serwisu VideoGamer.com na temat reakcji graczy i recenzentów na grę Resistance 2 - wygląda na to, że w prawie rok od jej premiery kalifornijski developer nie jest do końca zadowolony z odbioru, z jakim się spotkała.
"Hardcore'owi fani pierwszego Resistance'a byli być może nieco rozczarowani. Bez przerwy to podkreślali, szczególnie na GAF-ie [NeoGAF - branżowe forum dla dziennikarzy i developerów - dop.red.]. To jakby twój pies się od ciebie odwrócił. Tak to odbieram... Pies, który szczerze Cię kochał (...) nagle gryzie cię w rękę, i to naprawdę boli" - powiedział Stevenson. Przypuszcza on, że powodem takiego zawodu mogły być zbyt duże oczekiwania (skutek przedpremierowego "hype'u"), którym ciężko było sprostać.Studio Insomniac zdaje sobie sprawę, że niektórzy wierni fani pierwszego Resistance'a nie byli zachwyceni wydanym w zeszłym roku sequelem, pomimo jego świetnych recenzji.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!