Call of Duty: Modern Warfare 2 zgodnie postrzegane jest przez wielu obserwatorów trendów rynkowych jako bestseller tegorocznego okresu świątecznego. Produkcja Infinity Ward "wystraszyła" już wielu wydawców, którzy poprzesuwali premiery swoich tytułów na początek przyszłego roku. Ubisoft się jednak nie ugiął i swój największy hit - Assassin's Creed II - wypuści na rynek zgodnie z pierwotnie planowanym terminem.

Nie oznacza to jednak, że premiera dzieła Ubisoftu nie okaże się sukcesem. "Dwóch na trzech graczy, którzy poznali pierwszego Assassin's Creeda, zagrają również w drugą część. To już daje 4 miliony. Jest też grupa nowych właścicieli konsol, którzy nigdy nie zagrali w pierwszą odsłonę, a kupią drugą część. Sprzedaż będzie się więc kreować na podobnym, lub nawet większym poziomie, co w przypadku premierowego Assassin's Creeda" - stwierdził analityk. Ubisoft nie ma zatem szczególnych powodów do zmartwień.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!