Jedną z charakterystyczniejszych cech PlayStation 3 było logo konsoli. W obecnej generacji Sony zaskoczyło swoich fanów wykorzystując w materiałach promocyjnych pełną nazwę konsoli zamiast zwyczajowego skrótu "PS3". Teraz to ulega zmianie - wersja Slim czarnulki powraca do starego formatu loga. Dlaczego? Przecież dzięki czcionce à la Spider-Man znaczek miał wyraźny, agresywny charakter i bardzo dobrze nawiązywał do specyfiki PlayStation. Okazuje się, że Sony nie zrobiło tego tylko i wyłącznie z powodu własnego widzimisię.
![]()
Czy jest na to lepszy sposób niż powrót do starego loga? To wymaga sporo wysiłku w kwestii organizacji. Jeżeli chodzi o praktyczne zastosowanie, to napis "PlayStation 3 był zbyt rozciągnięty, przez co na billboardach stawał się on niewidoczny. To nie zdawało egzaminu pod względem marketingu" - powiedział w rozmowie z Times Online Kaz Hirai, szef SCEI.