Twórcy gry Army of Two: The 40th Day ujawnili nieco informacji na temat jej trybu multiplayer, który ma być znacznie większy, niż w pierwszej części i nie powtórzy starych błędów.
Deveoperzy ze studia EA Montreal zajmujący się grą Army of Two: The 40th Day co prawda nie powinni ujawniać jeszcze niczego na temat jej multiplayera (jak sami powiedzieli) ale atmosfera Comic-Conu 2009 rozwiązała im nieco języki.
Dyrektor kreatywny projektu ujawnił, że można spodziewać się "znacznie większej liczby trybów zabawy i znacznie większego limitu osób". Dla przypomnienia - zeszłoroczna "jedynka" ma trzy tryby rozgrywki w multi, dla maksymalnie czterech graczy. Zapowiedziano też, że w niepamięć odejdzie blokada regionalna, która zdenerwowała niejednego nieuświadomionego właściciela poprzedniej części. Będzie można grać z kim tylko ma się ochotę, bez podziału na kontynenty.
GramTV przedstawia:
Przy okazji - powyżej najnowszy trailer gry, skupiający się na jej mechanice wyborów moralnych i ich konsekwencjach. Tym ciężkim decyzjom będą towarzyszyć komiksowe scenki autorstwa Chrisa Bachalo i
Marka Simpsona.
Army of Two: The 40th Day ma termin premiery ustalony na końcówkę 2009, a platformy docelowe to X360, PS3 i PSP. EA Montreal pracuje również nad dwiema grami na Wii - Need for Speed: Nitro i Spore: Hero. One również mają pojawić się w sprzedaży jeszcze w tym roku.
Blokady kontynentalne sa po to aby lagow nie bylo ;] Czesto jak np. ktos w Polsce chce grac na serwerze w Ameryce to pingi mu skacza od 200 w zwyz co nie daje mozliwosci grania =/ . W niektorych grach (takich jak : Dawn of War 2) powinny byc blokady bo tak sie grac nie da =/ . Albo przynajmniej podzial na jakich serwach chcesz grac ?
Usunięty
Usunięty
27/07/2009 11:36
Wybór broni wyborem moralnym, nie mam pytań [\ironia] :]Swoją drogą dziwne są te blokady kontynentalne, zamiast gromadzić graczy utrudniają kompletowanie graczy w niektórych porach dnia.