Rocksteady Studios podniosło ponoć poprzeczkę jakości gier na licencji - Batman: Arkham Asylum ma być nie tylko najlepszym tytułem o Mrocznym Rycerzu, ale również jedną z najlepszych gier tego roku w ogóle... jeśli wierzyć Eidosowi, oczywiście. Pozostaje wybór - którą wersję kupić?! Okazuje się, że konsola Sony ma tutaj asa w rękawie.

Jak można zobaczyć na powyższej fotce, w usłudze PlayStation Home pojawiły się (nawet trochę wcześniej, niż powinny) wirtualne billboardy zapowiadające zawartość na wyłączność edycji na PS3. Chodzi o dodatkowe "wyzwania", w których będzie można wcielić się w samego Jokera. Jeśli Sony uważa, że taki bonus podwyższy sprzedaż gry na maszynce firmy, to... pewnie ma rację.
Tryb wyzwań w Arkham Asylum działa na podobnej zasadzie, co w BioShocku - to niezwiązane z fabułą plansze, w których trzeba wykonać określone zadania (na punkty, oczywiście).
Gra pojawi się w sklepach pod koniec czerwca, również na pecetach i Xboksie 360. Na razie nie wiadomo, czy wersje na te platformy również będą mogły pochwalić się jakimiś nieobecnymi w przypadku pozostałych dodatkami.