Strategia studia Creative Assembly, Stormrise, ma zostać wydana jeszcze w tym miesiącu. Jednak jeżeli ktoś sądził, że pogra sobie w ten tytuł na swoim poczciwym blaszaku z XP-ekiem, to mocno się zdziwi. System z DX10 to niezbędne minimum, aby móc odpalić SR.

"Stormrise było tworzone na DirectX 10 i Vistę od samego początku. Tylko Vistę. Tylko DX10. Nie ma opcji wstecz. Nigdy nie sugerowaliśmy inaczej, więc to nie powinno być niespodzianką. DX10 ma wiele zalet w porównaniu z DX9. Po pierwsze, DirectX 10 pozwolił nam na uproszczenie silnika graficznego (...) Lepiej też pasuje do możliwości konsol obecnej generacji niż DX9, co jest dla nas niezwykle ważne ze względu na multiplatformowość tego tytułu. Do tego mieliśmy mniej problemów z kompatybilnością sterowników niż w naszych poprzednich grach robionych na DX9" - powiedział Artem Kulakov, główny projektant Stormrise.