Terminal Reality nie zapomniało o grze Nocturne

Piotr Wiejak
2009/02/18 20:28

Terminal Reality stworzy nową prezentację swojego silnika graficznego Infernal, która będzie zachęcać inne firmy do licencjonowania go - w roli głównej Stranger z Nocturne'a.

Szykowaną na czerwiec tego roku grę Ghostbusters: The Video Game (a przynajmniej jej wersje na PC, PS3 i X360) będzie napędzać autorski silnik studia Terminal Reality, Infernal. Developer zamierza przekonać branżę, że to kawał dobrej technologii - szykuje prezentację, która będzie zachęcać do licencjonowania go. Na razie wiadomo tylko tyle, że jej głównym bohaterem będzie Stranger z pecetowej gry akcji Nocturne. Terminal Reality nie zapomniało o grze Nocturne

Ktoś jeszcze pamięta tę produkcję? Wydana w 1999 roku (tu już dziesięć lat!) zachwycała swego czasu grafiką - szczególnie systemem cieni - a i grało się w nią całkiem przyjemnie. Nie sprzedała się zbyt dobrze, ale jej engine (również autorski) posłużył za podstawę dla dużo bardziej popularnych serii Blair Witch Project i BloodRayne. Na razie nie wiadomo, czy TR ma w planach faktyczny powrót Strangera, ale dobrze wiedzieć, że firma o nim pamięta.

GramTV przedstawia:

Komentarze
27
Usunięty
Usunięty
19/02/2009 17:56

Eno! Nie Ciebie się pytałem :P. Nocturne było zrealizowane w podobny sposób, owszem. Zresztą... to była dobra gra i za remake odpowiadałoby TR, nie ma się o co bać, bo już za nowego AitD inna ekipa.

Usunięty
Usunięty
19/02/2009 14:09

Oj, dobra gra, dobra, leży sobie na półce, ale może kiedyś jeszcze w to pogram. ^^^\

Vojtas
Gramowicz
19/02/2009 13:54
Dnia 19.02.2009 o 11:45, Skywalker560 napisał:

> Nie grałem ale grę doceniam :-). Remake pewnie byłby o niebo lepszy od Alone 5. Jesteś pewien?

Jestem pewien. Nocturne to skrzyżowanie filmu noir z horrorem survivalowym, co już samo w sobie jest świetnym połączeniem. Czasem czuje się duch trylogii AitD - w sposobie prezentacji akcji, ustawieniach kamer itd.




Trwa Wczytywanie