Krajobraz po premierze WotLK

Patryk Purczyński
2008/11/21 15:39

Wrath of the Lich King najszybciej sprzedającą się grą komputerową w historii! Tylko pierwszego dnia produkcję Blizzarda zakupiono w liczbie 2,8 miliona egzemplarzy.

We wtorek dysponowaliśmy danymi z Wielkiej Brytanii, dziś znamy ogólnoświatowy obraz premiery drugiego dodatku do World of Warcraft. Wrath of the Lich King w ciągu pierwszego dnia zniknął z półek w liczbie 2,8 miliona egzemplarzy, co czyni go najlepiej sprzedającą się grą komputerową w historii. Dla porównania pierwsze rozszerzenie WoW-a, The Burning Crusade w ciągu 24 godzin zakupiono 2,4 miliona razy. Krajobraz po premierze WotLK

Z niewątpliwego sukcesu WotLK-a cieszy się szef Blizzarda, Mike Morhaime. "Jesteśmy wdzięczni za niesamowite wsparcie, jakim gracze z całego świata obdarzyli World of Warcraft. Wrath of the Lich King zawiera najlepsze elementy, jakie udało nam się stworzyć, z niecierpliwością wyczekujemy więc na kolejnych graczy, którzy włączą się do tych przeżyć w ciągu najbliższych dni" - powiedział.

Próbowaliśmy uzyskać również komentarz rodzimego wydawcy gry - CD Projektu - na temat przebiegu dnia premiery dodatku w Polsce, jednak wciąż pozostajemy bez odpowiedzi.

GramTV przedstawia:

World of Warcraft: Wrath of the Lich King zadebiutował na całym świecie 13 listopada. W wielu miejscach sprzedaż rozpoczęto już o północy w dniu premiery.

Komentarze
59
Usunięty
Usunięty
25/11/2008 21:04

World of Warcraft. Wrath of the Lich King stał się najlepiej sprzedającą się grą komputerową w historii , tylko do dnia premiery Diablo III. Po dziś dzień Diablo II sprzedaje się bardzo dobrze , więc trzecia część nie powinna mieć najmniejszych problemów z przekroczeniem 2,8 miliona sprzedanych egzemplarzy w ciągu pierwszego dnia.

Usunięty
Usunięty
22/11/2008 16:43

Po pierwsze nie ma co się dziwić, że dodatek tak się sprzedał bo jak miał się nie sprzedać kiedy już ponad 1.5 roku ludzie czekają na nowość, szczególnie ci co nie mają szczęścia lub czasu być w gildii raidowej na tyle dobrej by robic end game, lub w WoWie siedzą dla pvp, więc raczej logiczne że jak maja już 11 mln aktywnych użytkowników to wszyscy będą chcieli się szybko zaopatrzyć w dodatek.Po drugie głupotą jest porównywanie konsole-pc raczej dana konsola-pc byloby wlasciwsze bo jakby nie patrzec nie kazda gra wychodzi na kazda konsole. W koncu rynek konsol tez sie dzieli a nie ma 5 rodzajów pc:P

Usunięty
Usunięty
22/11/2008 14:00
Dnia 21.11.2008 o 20:40, Valium napisał:

> Tym bardziej jest to wielki sukces, bo to nawet nie jest pełna gra tylko dodatek właśnie. > Nawet taka gra pełną gębą jak GTA4 nie może się poszczycić takim wynikiem. > > Czlowieku co ty pieprzysz, GTA4 poszlo w 10mln egzemplarzy, 6mln na x360 i 4 na PS3. Sama wersja na x360 kosi wynik tej gry 2 razy.

Valium, skad ty masz takie wiadomosci?Ze swojej głowy? Czy Ufoki z Altaira ci to przekazali?"W specjalnie z tej okazji wydanym oświadczeniu prasowym, Rockstar pochwalił się, że przygody Niko Belica już pierwszego dnia sprzedaży zarobiły 310 milionów dolarów, zaś w naszych domach znalazło się 3.6 miliony pudełek z grą. " - Interia




Trwa Wczytywanie