Powstaje Supreme Commander 2

Patryk Purczyński
2008/11/12 19:01

Gas Powered Games pracuje nad drugą częścią strategii Supreme Commander. Informacje te podała firma Square Enix, która będzie wydawcą tego tytułu.

Wydana na początku 2007 roku gra strategiczna Supreme Commander doczeka się kontynuacji! "Dwójka" będzie efektem umowy zawiązanej między Square Enix a studiem Gas Powered Games, które stworzyło zarówno pierwszą część SC, jak i dodatek zatytułowany Forged Alliance (ukazał się on w listopadzie 2007). Obie strony są zachwycone perspektywą współpracy. Powstaje Supreme Commander 2

Prezes Square Enix Co., Yoichi Wada, powiedział, że ekspansja na rynkach amerykańskim i europejskim jest bardzo dobrym krokiem z uwagi na rozwój, jakiemu w najbliższych latach ulegną te sektory. "Nawiązywanie współpracy z uznanymi developerami pokroju Gas Powered Games jest więc dla nas kluczowe w znaczeniu uczestnictwa w tych rynkach i docierania z naszymi produktami do klienta" - powiedział Wada. Wtórował mu John Yamamoto, który wychwalał zdolności programistów GPG ciesząc się przy tym z nawiązanej współpracy.

Pochwał pod adresem współpracownika nie szczędził także Chris Taylor, dyrektor wykonawczy w Gas Powered Games. "Możliwość połączenia sił z tak uznanym wydawcą jak Square Enix to dla nas wielki zaszczyt. Wszyscy w Gas Powered Games są zachwyceni tą współpracą, a jej efekty z pewnością uraczą fanów gier wideo" - stwierdził.

GramTV przedstawia:

Po wzajemnej wymianie proporczyków i słoików z miodem należy jednak zabrać się do pracy. Na razie nie ujawniono żadnych szczegółów na temat samej gry, jak i platform, na których się pojawi. Nie podano też przybliżonej daty premiery. Wszystkie te informacje mają jednak wypłynąć na światło dzienne już wkrótce.

Komentarze
33
Usunięty
Usunięty
15/11/2008 19:40

Pierwsza część to bardzo solidny i dopracowany RTS , jak to dobrze , że już można ją kupić w XKH. Jak tylko przejdę podstawkę wraz z dodatkiem to na pewno będę z niecierpliwością wypatrywał części drugiej.

Usunięty
Usunięty
15/11/2008 12:20

Ktoś tam wspomniał o trajektorii lotu pocisków (że muszą być obliczane). Jeśli to prawda to... geez, komputer ma obliczać trajektorie lotu pocisków do tego jeszcze kontroluje lot samolotów? I to jednostek liczonych w setkach? No to mnie położyło... Może gdyby ktoś z ID Software coś by pogrzebał? :)

Usunięty
Usunięty
13/11/2008 21:34
Dnia 13.11.2008 o 00:44, Spector 109948 napisał:

@Stl1982: mówiąc wysokie wymagania sprzętowe mamy na myśli to że w typowej batalii setek, jeśli nie tysięcy jednostek, komp zaczyna się dławić. Chyba że nieprawdą jest jakoby 2GB RAM, GF8800 i C2D 2GHz nie poradziłby sobie w masowych bataliach.

A wiesz, że sobie nie poradzi? :)Supreme Commander naprawdę dobrze działa (tzn. można sobie pozwolić na ustawienie dwóch komputerów i jednocześnie grać w 3-4 osoby w internecie) na podkręconym Quadzie. Ja jak grałem na E6700 (nawet wykręconym do blisko 4 GHz), to czasem szlag mnie trafiał, jak procesor nie wyrabiał. Ta gra niestety lubi duże ilości rdzeni, nawet niekoniecznie aż tak wysoko taktowanych (Q9300 mający 2,5 GHz daje już sobie radę).




Trwa Wczytywanie