Programista Hellgate: London o grze - "to nie jest wielki sukces"

Zaitsev
2008/06/11 22:13

[Zaktualizowano] Hellgate: London jako jedna z pierwszych masówek wykorzystywała efekty DirectX 10. Niestety, świetna grafika najwidoczniej nie pozwoliła osiągnąć wymarzonego przez firmę Flagship sukcesu. Ekipa studia szybko się wykrusza.

Guy Somberg, ze studia Flagship, wylał swoje żale na prywatnym blogu. W niedawno opublikowanym wpisie przyznaje on wprost - firma tworząca Hellgate: London sypie się. Programista Hellgate: London o grze -

"Atmosfera tutaj jest bardzo ponura. Pomińmy fakt, że Hellgate nie jest tak popularny, jak wszyscy tego chcieli. Pomińmy fakt, że istnieje określenie dla gier "Flagshipped", określające grę sytuację w której firma składa obietnice, a potem ich nie spełnia. Pomińmy fakt, że na forach siedzą ludzie, którzy jedynie narzekają na to, jak bardzo ta gra ssie. Pomińmy fakt, że ludzie robią to też w samej grze.

Tak, Hellgate nie jest wielkim sukcesem. To jest do bani i bardzo smuci. Zachowuję dobre nastawienie w związku z Chinami i Koreą. Koreańczykom gra się podobała, a Chińczycy dopiero ją zobaczą. Nie wiem jak to wszystko działa na tamtejszym rynku, ale pokładam nadzieję w lepszą przyszłość Hellgate'a w Azji".

Przyczyną takiego marazmu Somberga jest masowy odpływ ludzi ze studia. Z pierwotnego składu ostała się już jedynie garstka, ale i oni zapowiadają zmianę miejsca pracy. Cały wpis jest do przeczytania pod tym adresem.

GramTV przedstawia:

Oby nie było powtórki z Auto Assault...

[Aktualizacja] - jak w mailu do bloga Destructoid napisał sam Somberg, w momencie publikowania wspomnianego wpisu był przybity odejściem z pracy swoich dobrych znajomych. Ot tymczasowe ujście dla złych emocji. Z kolei PR-owiec studia Flagship, Ivan Sulic zdradził, że co prawda pracownicy odchodzą z firmy, ale wciąż pracuje w niej około 100 osób, a proces rozwijania Hellgate'a ma to samo tempo co wcześniej. Ale czy ma taką popularność jak zakładano - to już osobna kwestia...

Komentarze
32
Usunięty
Usunięty
09/07/2008 09:06

Nie są pierwszymi i ostatnimi co sie dowiedzieli żę ich gra ssie...

lothar-mb
Gramowicz
23/06/2008 04:30
Dnia 12.06.2008 o 15:04, tomas92 napisał:

Hellgate chyba nie jest pełnoprawnym MMO, a twórcy nie powinni pobierać opłat abonamentowych

bo Ty tak mówisz ? śmiech ;). To co twórcy zdecydują to ich sprawa - chcą co robią, ile pobierają za abonament ich sprawa - to w końcu ich dzieło.

Usunięty
Usunięty
12/06/2008 15:04

Hellgate chyba nie jest pełnoprawnym MMO, a twórcy nie powinni pobierać opłat abonamentowych, wtedy może gra zyskałaby większą popularność ;)




Trwa Wczytywanie