Blokada kontynentalna? O tym czyta się w książkach historycznych lub na wikipedii. Jednak po Napoleonie Bonaparte przyszedł czas na kontynuowanie takich praktyk przez Electronic Arts, ale za to w nowoczesnej formie.

Jak można przeczytać na europejskich pudełkach gry Army of Two:
"NOTE: The online game modes in Army of Two are not cross region compatible and is only supported between PAL discs".
Co w przełożeniu na polski:
"Tryby gry sieciowej dla różnych regionów nie są ze sobą kompatybilne w Army of Two i działają jedynie z dyskami z wersją PAL".
W efekcie posiadacze europejskich wersji tej gry nie zagrają z posiadaczami wersji NTSC. Wbrew pozorom to robi różnicę - odcięcie od znajomych i sporej liczby potencjalnych przeciwników do losowych pojedynków. Problem dotyczy obu konsol, zarówno Xboksa 360 jak i PlayStation 3. I nie jest to bynajmniej jedyna wada gry. Na PS3 występują problemy z obsługą mikrofonu w trybie 2 vs 2 utrudniające normalną rozgrywkę, a na X360 przy grze po LAN-ie na obu konsolach musi być wykupiony Live Gold...
Pytanie od publiczności - "gdzie beta testerzy?"