Ubisoft opublikował krótkie FAQ dotyczące PeCetowej wersji gry Assassin's Creed. Na pytania odpowiadał główny technik tego projektu, Charles Beauchemin:
- Gra zostanie wydana 4 miesiące po wersji konsolowej. Jak wykorzystaliście ten czas?
Premiera Assassin's Creeda na PC już tuż tuż - kwiecień za pasem. Ubisoft najwidoczniej chce nieco podkręcić atmosferę i dlatego opublikował mini wywiad z Charlesem Beaucheminem, jednym z twórców gry.
Ubisoft opublikował krótkie FAQ dotyczące PeCetowej wersji gry Assassin's Creed. Na pytania odpowiadał główny technik tego projektu, Charles Beauchemin:
Na podstawie odzewu ze strony graczy konsolowych, postanowiliśmy dodać jeszcze cztery wyzwania - "archer assassination", "rooftop race challenge", "merchant stand destruction challenge" i "escort challenge". "Archer assassination" wymaga od kierującego Altairem zabicia łuczników w określonej strefie, pozostając jednocześnie niewykrytym. W "rooftop race challenge" gracz spotyka informatora i ma pewien czas na dotarcie do kolejnego. Przy "merchant stand destruction" niektórzy kupcy mają pewne powiązania z celem Altaira, dlatego trzeba ich unieszkodliwić. No i wreszcie "escort challenge" - eskortowanie innego asasyna z punktu A do B.
![]()
Asssassin's Creed w wersji na PC wykorzystuje obie biblioteki. Jeżeli posiadasz kartę zgodną z DX10 i zainstalowaną Vistę, program w pełni wykorzysta optymalną wydajność graficzną dostępnego sprzętu. Będziesz mógł grać w wysokiej rozdzielczości z zaledwie minimalnymi zmianami framerate'u.
Świetną wydajność da jakikolwiek PC z dwurdzeniowym procesorem (taktowany 2,2 GHz) i niezłą kartą graficzną (ATI HD2600 lub NVidia 8600).
Jak już było wspomniane w pierwszym pytaniu, dodaliśmy 4 nowe tryby, aby nieco urozmaicić rozgrywkę. Do tego nie trzeba już jechać z jednego miasta do drugiego, jeżeli już się w nim było.
![]()
Mimo, że obsługa pada Xboksa 360 jest taka jak na konsoli, to użytkownik może wybrać sterowanie za pomocą klawiatury i myszki. Dzięki temu ma precyzyjniejszą kontrolę nad kamerą i menu. Są 4 domyślne ustawienia sterowania, które można dowolnie dopasowywać.
Zmodyfikowaliśmy reakcje strażników w niektórych sytuacjach. Są teraz czujniejsi. Do tego ich zachowanie podczas zabójstwa jest zależne od ilości NPC-ów znajdujących się w pobliżu, co dodaje realizmu. Jeżeli wokół ofiary nie ma nikogo, Altair zostanie szybciej dostrzeżony, niż gdy koło strażnika rusza się cały tłum ludzi.
![]()
Nadal można zbierać flagi, ale nie ma żadnych osiągnięć dla wersji PeCetowej.