Na jednej z ostatnich konferencji dla inwestorów firmy Electronic Arts, John Riccitielo - jej dyrektor wykonawczy - w odpowiedzi na pytanie rynkowego analityka stwierdził, że nie do końca jeszcze poradzono sobie z problemami dotyczącymi tworzenia gier na PlayStation 3.
"Nie ma wątpliwości, że Electronic Arts, podobnie jak wielu innych wydawców, natrafiło na pewne istotne problemy związane z efektywnym wykorzystaniem technicznej specyfikacji PlayStation 3" - powiedział Riccitielo. Wyjaśnił, że obecna sytuacja firmy to brak takich problemów przy grach budowanych od podstaw na PS3 (Burnout: Paradise), jednak w przypadkach skupienia się na X360 lub równoczesnego tworzenia na oba current-geny konsola Sony "doświadcza pewnych opóźnień".Na koniec z ust szefa EA po raz kolejny padło zapewnienie, że chociaż tworzenie na PS3 jest bardziej skomplikowane, to z czasem firmie uda sie pokonać wszelkie związane z tym trudności. Jeszcze trochę cierpliwości...