Przepraszamy. Z przyczyn technicznych serwis i sklep gram.pl był niedostępny przez ostatnie kilkadziesiąt godzin. Aktualizacja – kiedy wróci sklep?
Przepraszamy. Z przyczyn technicznych serwis i sklep gram.pl był niedostępny przez ostatnie kilkadziesiąt godzin. Aktualizacja – kiedy wróci sklep?
Wypadek ten przydarzył nam się w trakcie prac modernizacyjnych w firmie, w której mamy wykupiony hosting. Modernizacja, jak pisaliśmy na naszej stronie facebookowej, związana była z rozwojem infrastruktury, potrzebnej do uruchomienia wkrótce nowej wersji serwisu gram.pl. O tym (nowej wersji) zaczniemy informować Was już niedługo.
Wszystkich czytelników oraz klientów gram.pl będziemy chcieli w ciągu kilku-kilkunastu dni wynagrodzić w sposób, jaki najlepiej umiemy. Jako, że jesteśmy sklepem, możecie zacząć się domyślać, co to będzie.
Zrobimy to, kiedy tylko przywrócimy gram.pl do pełnej funkcjonalności. Chcemy, by było to najpóźniej po nadchodzącym weekendzie. Do tego czasu prosimy Was o wyrozumiałość i cierpliwość. W październiku obchodzimy 7-me urodziny. Mam nadzieję, że te ostatnie dni nie zmienią postrzegania naszej historii.
Nie działa jeszcze forum dyskusyjne. Wiemy o tym. Wkrótce zadziała.
O przerwie staraliśmy się pisać na naszym Facebooku. Jeśli – odpukać – podobne rzeczy zdarzą nam się w przyszłości, będziemy znów to robili w tamtym miejscu. Wiem, że nie wszyscy z Was na nim są, natomiast jest to dla nas najszersza droga komunikacji.
Aktualizacja:
Nasze IT zapewnia, że sklep ruszy dziś w okolicach godziny osiemnastej. Baza zamówień jest bezpieczna, pamiętajcie jednak o potrzebie potwierdzenia, że nadal jesteście zainteresowani danym produktem. Po uruchomieniu sklepu nie przewidujemy już żadnych problemów z realizacją zamówień, wszystkie preordery zostaną wysłane w terminie.
Jeszcze raz przepraszam,
Wiktor Cegła
Prezes zarządu Gram.pl Sp. z o.o.