Peter Molyneux przy okazji tegorocznych targów E3 oszczędził graczom szczegółów dotyczących czworonożnego przyjaciela w jego najnowszym projekcie, Fable 2 na Xboksa 360. Zamiast tego przybliżył inne kwestie, które zapowiadał już jakiś czas temu - śmierć i jej konsekwencje oraz system walki.
Podczas gry w Fable 2 główny bohater zginie, i to nie raz. Co stanie się z nim potem? Otóż to co przyczyniło się do jego śmierci nadal będzie tłukło jego zwłoki, a w tym czasie gracz będzie miał zagwozdkę, ile pieniędzy lub doświadczenia jest w stanie wydać na powrót do świata żywych. Im mniej pieniędzy (lub "expa") zostanie zaoferowanych, tym dłużej będzie trwał "respawn". Im dłużej heros będzie leżał na ziemi, tym więcej nieusuwalnych blizn pojawi się na jego ciele.W całym tym zalewie informacji z targów E3 nie mogło zabraknąć oczywiście nowych szczegółów na temat gry Fable 2 Petera Molyneux'go i jego studia Lionhead. Ten znany developer tym razem nie skupił się na pieskach, lecz na poważniejszych problemach - walce i śmierci.