PlayStation 3 - 120 klatek na sekundę

Domek
2005/10/30 13:44

Ken Kutaragi, prezes Sony Computer Entertainment, po raz kolejny dowodził niesamowitej mocy PlayStation 3. Powiedział bowiem, że gry mają działać na konsoli z szybkością 120 klatek na sekundę.

Zupełnie nie przeszkadza mu to, że nawet nowoczesne telewizory nie są w stanie odświeżać obrazu tak często. Kutaragi stwierdza bowiem, że najwyżej PS3 będzie musiała trochę poczekać na lepsze odbiorniki TV - ale technologia będzie już gotowa. No ale co to właściwie da, poza możliwością pochwalenia się dużą liczbą? Z drugiej strony na pewno znajdą się tacy, którzy stwierdzą potem, że 60 klatek na sekundę to kiepska płynność... wbrew oczywistym właściwościom ludzkiego oka.

Ken Kutaragi wspomniał też o planach, jakie wiąże firma Sony z procesorem Cell - szczególnym układem obliczeniowym, który powstał na potrzeby PlayStation 3. Zwrócił np. uwagę na możliwość wykorzystania go w telewizorach High Definition - Cell jest w stanie dekodować ponad 10 kanałów HDTV na raz oraz nakładać na nie rozmaite dodatkowe efekty. Może faktycznie jego moc jest porażająca, ale mogliby jednak w końcu powiedzieć coś o grach. Odporność fanów elektronicznej rozrywki na technologiczny bełkot jest mimo wszystko ograniczona.

GramTV przedstawia:

Komentarze
36
hydzior
Gramowicz
22/11/2005 14:24

megazielarz rsx jak pdoala nvidia to chip g71 czyli 7800 gtx produkowany w 90 nm tyle :D . Wiec nie nawijaj juz :D . Cell wspomagac w renderowaniu ?? Predzej sie spoci niz cokolwiek wyrenderuje jak kazdy inny cpu :D .

Usunięty
Usunięty
03/11/2005 19:15

RSX sam nie wyciągnie tyle ale z Cell''em to niewiadomo. Niezapominajmy że Cell ma wspierać RSX w renderowaniu. A o sile procesora wiele osób wypowiada się twierdząco. Skąd wiesz iż Xenos od Ati będzie szybszy? Jeszcze nie podano oficjalnie specyfikacji RSX''a a ty już to wiesz. RSX wciąż powstaje. Co do Killzone- nikt z Sony się do tego nie przyznał. Oficjalne info brzmi inaczej. Postać Snake''a z trailerqa MGS4 rzeczywiście wygląda lepiej niż te z Killzone. Konami szczególnie skupiło się tu na bohaterach a nie na otoczeniu (to będzie puźniej). Ja tak przynajmniej uważam.

GeoT
Gramowicz
02/11/2005 14:50
Dnia 31.10.2005 o 11:45, penny napisał:

odpal sobie dwa takie na raz :)ja odpalalem w rozdzielczosci cos okolo 1000x700 nie pamietam juz. na athlonie 1,8 i 512mb ramu. szarpalo niemilosiernie. owszem - hiendowy komp sobie z tym poradzi, ale jak bedziesz chcial sobie obejrzec dwie rzeczy na raz to juz zapomnij.jeli nie widzisz sensu w wyswietlaniu kilku kanalow rownoczesnie to pomysl ile razy zdazylo ci sie nonstop przeskakiwac miedzy dwoma-trzema kanalami? pozatym chodzi tez tutaj o cos innego. inaczej przeglada sie dostepne kanaly w tv widzac kilka na raz jako miniaturki, a inaczej przeskakujac po kolei z jednego na drugi.

Więc odpaliłem i gra bez zająkniecia ?? Bo RAID 0 (2xSamsung 200GB) chyba nie ma na to dużego wpływu??




Trwa Wczytywanie