Na wczorajszej konferencji prasowej przedstawiciele Blizzarda poinformowali, że blisko 4 lata, które minęły od wprowadzenia MMO World of Warcraft na rynek pochłonęły wydatki na tę produkcję rzędu 200 milionów dolarów. Czymże jest jednak ta kwota wobec zanotowanych przychodów? W tej chwili trudno je zliczyć, ale rachunek jest oczywiście bardzo korzystny dla Zamieci.

Ale dla takiej rzeszy fanów zdecydowanie było warto. World of Warcraft może się w tej chwili pochwalić bazą aż 10,8 miliona użytkowników, co w przypadku sektora komercyjnych MMO jest wynikiem niebotycznym. Warto w tym miejscu przypomnieć, że słynna masówka Blizzarda debiutowała w Stanach Zjednoczonych w listopadzie 2004, a po niespełna trzech miesiącach doczekała się także debiutu w Europie. Na początku zeszłego roku światło dzienne ujrzał pierwszy dodatek - The Burning Crusade, zaś drugi wciąż czeka w blokach startowych. Jego desant na półki sklepowe planowany jest w całej Europie (również w Polsce) 13 listopada.