Hines o DLC do Fallouta 3

pepsi
2008/09/02 18:58

Dodatkowa zawartość do Fallouta 3 powinna zapewnić graczom kilka godzin zabawy - zapewnił Pete Hines. Już teraz programiści Bethesdy zastanawiają się nad kształtem, jaki ma przybrać DLC.

Fallout 3 to obecnie jedna z najbardziej oczekiwanych i wzbudzających najwięcej (zarówno pozytywnych jak i negatywnych) emocji wśród graczy pozycja. Wiadomo też, że tytuł Bethesdy doczeka się zawartości dodatkowej. DLC nie jest jednak zaplanowane dla wszystkich - posiadacze PS3 będą musieli obejść się smakiem. Hines o DLC do Fallouta 3

Właśnie zawartość dodatkowa była tematem, któremu Hines poświęcił nieco uwagi w rozmowie z wysłannikami serwisu Shacknews. Przedstawiciel Bethesdy zdradził, że DLC powinno zapewnić kilka godzin zabawy właścicielom pecetów i Xboksów 360. "Nie chcemy by to była jednorazowa używka, ale coś, co można ściągnąć i spędzić przy tym X godzin. Ma to być coś podobnego do Knights of the Nine w Oblivionie" - zobrazował.

Hines nie jest w stanie wyznaczyć daty rozpoczęcia prac nad zawartością dodatkową. Jak mówi, termin ten jest kwestią elastyczną, jednak już teraz są w Bethesdzie programiści, którzy zastanawiają się jaki kształt ma przybrać owa zawartość. Jedno jest pewne - będzie ona czymś namacalnym, a o przystąpieniu do niej gracz zdecyduje w dowolnym momencie przechodzenia trzeciego Fallouta. "Nie ma różnicy czy dopiero zaczynasz, czy też grasz już 40 godzin" - zapewnia przedstawiciel Bethesdy.

GramTV przedstawia:

Miejmy nadzieję, że DLC zapewni dodatkowe przeżycia na wysokim poziomie, a sam Fallout 3 spełni pokładane w nim nadzieje.

Komentarze
25
wolverine
Gramowicz
03/09/2008 12:27
Dnia 03.09.2008 o 08:07, J.a.k napisał:

Dialogi tak naprawdę mają sens kiedy gra się w papierowe D&D gdzie opcji dialogowych jest nieskończenie wiele, a wszystkie wydarzenia są dostosowane do postaci graczy.

Może i gry na pc ( czy też innej platformie ) są tylko namiastką papierowego D&D, ale nie gadaj głupot że dialogi nie mają sensu. W dobrym crpg dialogi powinny mieć sens i znaczenie i wpływ na grę i w dobrych crpg mają.

Usunięty
Usunięty
03/09/2008 12:17
Dnia 03.09.2008 o 11:40, Terrorite napisał:

@Metalhead86 i J.a.k. No swietnie panowie, ale w zwiazku z tym wasze zdanie o DLC do F3 jest...?

Szkoda gadać... Jest to po prostu wyłudzanie pieniędzy za kolejne idiotyczne "armor-packi"/zestaw nietrzymających się kupy misji. Nabrałem się na Knights of the Nine, teraz już nie zamierzam. Oczywiście znajdą się fanatycy nowego Fallout''a, którzy choćby za 5 minut dodatkowej kampanii (?) słono zabulą.

Terrorite
Gramowicz
03/09/2008 11:40

@Metalhead86 i J.a.k. No swietnie panowie, ale w zwiazku z tym wasze zdanie o DLC do F3 jest...? Mozemy zrobic watek o grach RPG ogolnie i dyskutowac do woli jak naszym zdaniem powinny wygladac i sie rozwijac takie gry. Ale, dla odmiany chcialbym poznac wasza opinie o tym, moim zdaniem "swietnym" pomysle Bethsoftu. Ja uwazam ze juz w Oblivionie Bethesda probowala to wprowadzic ale im niekoniecznie wyszlo a teraz przy okazji chwytliwego tytulu probuje zrobic kolejny skok na kase. Bo pamietajac poprzednie DLC nie spodziewam sie po nich jakichs wyszukanych rozwiazan. Nie zdziwie sie tez jesli w F3 gdzies na pustkowiach bedzie pusty schron, zamkniety na glucho "for future use". Orrery ktos pamieta? :) W podstawce byly drzwi i za nimi pusto. Zapewne tez takie DLC jak zbroja dla psa czy brahmina nas nie omina ;). No i to stwierdzenie ze bedzie podobne do Knights of the Nine. Swietnie tylko ze to nie byl dobry DLC. Byl, szczerze mowiac, nedzny przez totalnie splaszczona linie fabularna i wszystko sprowadzilo sie do zabicia glownego zlego. A teraz co bedzie? Znajdz 9 paladynow z BoS i zbierz czesci PowerArmora? :)




Trwa Wczytywanie