Wiedźmin 2 również na konsolach

Patryk Purczyński
2009/09/23 14:13

"Pecety to oczywisty wybór. Chcemy jednak, by gra trafiła także na konsole" - mówi Tomasz Gop, producent drugiej części Wiedźmina. Zapewnia również, że premiera nie nadejdzie zbyt prędko.

Kilka dni temu świat obiegła zaskakująca wieść dotycząca powstawania drugiej części Wiedźmina. Choć pierwotnie szef studia CD Projekt RED, Adam Kiciński, odmówił wszelkich komentarzy na temat projektu, dziś jesteśmy nieco bogatsi w wiedzę na jego temat. Wiedźmin 2 również na konsolach

Jak zapewnia producent Tomasz Gop, nad Assassins of Kings pracuje ten sam zespół ludzi, który stworzył pierwszego Wiedźmina. Doszło jedynie do mało znaczących zmian, wynikających z produkcji The Witcher: Rise of The White Wolf. W pracach uczestniczy grupa ponad 50 osób.

Ich zakończenia nie należy się jednak spodziewać zbyt szybko. Tomasz Gop twierdzi, że Wiedźmin 2 wciąż jest na wczesnym etapie produkcji i trudno w tej chwili mówić nawet o przypuszczalnym terminie wydania. Podkreśla także, że film, który wydostał się do sieci, nie przedstawia największego atutu gry - jej fabuły.

GramTV przedstawia:

Producent zdradził, że - w przeciwieństwie do pierwszej części Wiedźmina - Asssassins of Kings powinien pojawić się na konsolach (choć nie zostało to sprecyzowane, można spodziewać się, że mowa tu o PS3 i X360). Gra nie opuści przy tym swojej sztandarowej platformy - komputerów osobistych.

Komentarze
52
Usunięty
Usunięty
28/09/2009 13:32

jest tam błąd:Gra nie opuści przy tym swojej sztandarowej platformy^standardoweja gry już nie moge się doczekać. I teżmam EDYCJE ROZ...

Usunięty
Usunięty
24/09/2009 16:57

Nanana a ja kupilem ostatnio wieśmina edycje rozszerzona na PC za 3 dychy wiec bede na biezaco jak sie ukaze dwojeczka:D

Vojtas
Gramowicz
24/09/2009 16:47
Dnia 24.09.2009 o 09:33, Lordpilot napisał:

. Mam tylko nadzieję, że pecetowy oryginał nie zostanie spłycony, > by dał się potem przekonwertować. Patrz: Deus Ex 2 Vojtas - bardzo zły przykład. Już wyjaśniam dlaczego :) [cut]

No może przykład nie był trafny, ale wiesz o co MNIE chodzi. ;)Chodzi o właściwość ery multiplatformowości - szukanie wspólnego mianownika u wszystkich i równanie do niego. Mam nadzieję, że do czegoś podobnego nie dojdzie na PC. Mam nadzieję, że CDP Red Studio doskonale zdaje sobie sprawę, że za uproszczenia fani by tę grę zniszczyli. Muszą utrzymać poziom W1. To będzie bardzo, bardzo trudne zadanie.

Dnia 24.09.2009 o 09:33, Lordpilot napisał:

Co do Wiedźmina - dla mnie to pierwsza polska produkcja na najwyższym światowym poziomie.

Śmiem twierdzić, że Painkiller również był świetny - oczywiście skala dewelopingu jest nieporównywalna, ale fakt, że odbywało się swego czasu wiele turniejów e-sportowych w Painkillera, daje do myślenia.

Dnia 24.09.2009 o 09:33, Lordpilot napisał:

kupę kasy, ale gre robili ludzie z pasją co widać już od intra - film Bagińskiego wgniata w fotel, Fronczewski jako narrator powoduje

Tomasz Marzęcki tak naprawdę. ;)ciarki na plecach. A dalej, już we właściwej

Dnia 24.09.2009 o 09:33, Lordpilot napisał:

grze jest tylko lepiej. Naprawdę nie warto się w tym miejscu czepiać rzeczy, które mi nie podpasowały (przede wszystkim walka - napieprzanie w LPM, kiedy zapali się ikonka miecza, jak jakieś durne QTE),

Na hard nie ma podświetlania wskaźnika - musisz obserwować ciosy mieczem. :) Poza tym QTE nie daje żadnego wyboru, a walka - owszem.

Dnia 24.09.2009 o 09:33, Lordpilot napisał:

BTW - Gdzie Ty byłeś jak Cię nie było ;-) ?

To tu, to tam. Dużo by mówić, i tu raczej nie miejsce na to. ;)




Trwa Wczytywanie