Księgi nagrodą w Dragon Age: Origins

Adam Wieczorek
2009/09/22 16:00

Greg Zeschuk opowiedział o koncepcji tworzenia historii w grach. Założyciel BioWare podał przykłady wykorzystania opowieści w Dragon Age: Origins.

Jeden z założycieli BioWare, Greg Zeschuk, w wywiadzie dla serwisu Crispy Gamer, roztoczył wizję narracji i opowieści w grach. Interesujące są pomysły, które zostały wprowadzone do Dragon Age: Origins. Według Zeschuka ciekawa opowieść może być nagrodą za osiągnięcia w grze. Księgi nagrodą w Dragon Age: Origins

Nagradzanie graczy za osiągnięcia w grze jest już naturalne. A nagrodą może być narracja. To jedna z tych ekscytujących rzeczy, których nauczyliśmy się podczas tworzenia gier. Nie zawsze musi to być wielki lśniący miecz. To może być drobna zmiana w sposobie postrzegania świata gry lub drobny okruch historii, który naprawdę dodaje coś do opowieści. W świecie Dragon Age: Origins są to rozrzucone po całym świecie księgi. Jest ich całe mnóstwo. Kiedy je znajdziesz możesz je przeczytać. Są interesujące, dobrze napisane i opowiadają szczegółową historię świata. Jeśli je przeczytasz, nagle zdasz sobie sprawę, idąc w jakieś konkretne miejsce, że mówią ci o nim coś ważnego.

GramTV przedstawia:

Jest to ciekawe podejście do idei przedstawiania świata. Jesteśmy ciekawi, jak sprawdzi się to w działaniu. Tymczasem zainteresowanych pełnym wywiadem zapraszamy tutaj.

Komentarze
23
Strange101
Gramowicz
23/09/2009 17:57

To nie pierwsza taka sytuacja - już w przypadku NWN 2 jako wielką nowość przedstawiono możliwość wybrania historii postaci i wiążące się z tym zmiany pewnych cech, choć Arcanum miało już dawniej ten element i to bardziej rozbudowany.

Usunięty
Usunięty
22/09/2009 23:15
Dnia 22.09.2009 o 23:14, Ostrowiak napisał:

Morrowind, ekhu ekhu.

No tak, ostatnia dobra gra od Bethesdy (według mnie) ;-)

Usunięty
Usunięty
22/09/2009 23:14

Morrowind, ekhu ekhu.




Trwa Wczytywanie