Rusza Project Stealth: Spy versus Mercenary

Adam Wieczorek
2009/08/23 15:00

Ogłoszony właśnie tytuł Project Stealth: Spy versus Mercenary zapowiada się na ciekawy darmowy produkt bazujący na silniku Unreal. Jak łatwo się domyślić gra skupia się na rywalizacji między szpiegami a najemnikami.

Darmowe modyfikacje Unreal Tournament 3 potrafią często zaskoczyć graczy. Nie inaczej może być w przypadku ogłoszonego właśnie Project Stealth: Spy versus Mercenary. Gra skupia się na rywalizacji szpiegów i najemników. Celem tych pierwszych jest wykradzenie tajnych danych. Najemnicy natomiast mają im w tym przeszkodzić. Rusza Project Stealth: Spy versus Mercenary

System rozgrywki miesza styl składanki ze strzelaniną oraz tryby FPS i TPP. Szpiedzy są szybcy jednak nie dysponują bronią. Natomiast najemnicy są powolni i uzbrojeni po zęby. Obie strony muszą wykorzystać dostępne im środki techniczne oraz umiejętności graczy, aby wykonać powierzone zadanie.

GramTV przedstawia:

Zapowiada się bardzo ciekawa zabawa stawiająca naprzeciw siebie zupełnie odmienne typy graczy. Projekt został ogłoszony 15 sierpnia i pokazany na targach gamescon. Więcej informacji na temat Project Stealth: Spy versus Mercenary możecie znaleźć na oficjalnej stronie produktu.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
24/08/2009 18:19

witam starych znajomych ze społeczności równie starych wyjadaczy-wymiataczy w SC ;)Generalnie nie pokładałem w tym projekcie wielkich nadziei. Chodzi mi o to, że po prostu na początku wyglądało to jak porywanie się z motyką na słońce, ale widzę, że projekcik (na forum to widać zwłaszcza) nabiera kształtów. Jeśli doprowadzą to do końca, to będzie miodnie.PS: Khasim, jesteś jedenym z naprawdę niewielu, którym tryb rozgrywki w DA odpowiadał, mi osobiście podobałby się bardziej, gdyby nie wyszedł pod tytułem "Splinter Cell" w świetle tego, co znamy z Pandory i Chaosa.

Usunięty
Usunięty
24/08/2009 12:32

Project steahl jest odpowiedzią graczy na totalnie zwalony tryb multiplayer gry Splinter Cell Doube Agent, który nie dość że był mocno udziwniony to jeszcze od strony programistycznej kodu sieciowego po prostu leżał i kwiczał. Ten projekt powstaje od ponad roku, i mimo sprzeciwów i gróźb ze strony ubi softu na forum ubi widać że chłopacy pracują nadal. I chwała im za to. Versus znany ze splinter cell chaos theory i pandory tommorow w zupełnie nowej oprawie. Na to my fani splintercella nadal czekamy z niecierpliwością, wszczególności że konkurencyjna modyfikacja do samego SCCT o nazwie SCDT (przeniesienie gry scda do scct by uniknąć durnowatych błędów sieciowych) ostatecznie nie wypaliła. Jak wyjdzie? Zapowoada się dobrze ale trzeba poczekać bo niestety niektóre animacje prezentowanych na ich forum i sajcie postaci jeszcze kuleją, a samego gameplaya jeszcze nie ma.

Usunięty
Usunięty
24/08/2009 00:10

Sam tryb Versus w Double Agent nie był spieprzony, kod sieciowy za to jak najbardziej.I nie wiem, co z tym "ogłoszono właśnie...", bo chłopaki męczą się nad tym już przynajmniej rok.




Trwa Wczytywanie