Nintendo pozwoli graczom nie grać także na DS-ie

Grzegorz Bonter
2009/07/07 15:29

Ninny brnie dalej ścieżką drastycznego obniżania poziomu trudności swoich gier. Demo Play pojawi się także na konsolach przenośnych

Podczas minionych targów E3 w Los Angeles Nintendo potwierdziło zamiar wykorzystywania w swoich tytułach mechaniki zwanej Demo Play. Na czym ma polegać to atrakcja? Na umożliwieniu graczowi ominięcia zbyt trudnego etapu, czyli w praktyce niegrania. Rozwiązanie to ma zostać wprowadzone po raz pierwszy w New Super Mario Bros. Wii.Nintendo pozwoli graczom nie grać także na DS-ie

Jaki jest powód wprowadzania tego pomysłu w życie? Nintendo chce zainteresować casuali bardziej hardkorowymi tytułami, ale te najczęściej wymagają nabycia pewnych umiejętności, aby przejść z punktu A do B. Najzwyczajniej w świecie dla niedzielnego gracza walka z bossem może się wydać na tyle frustrująca, że daruje sobie przygodę z ambitniejszymi tytułami. To oznacza mniejszą sprzedaż danej gry.

Jak donosi w najnowszym numerze japoński magazyn Nikkei, Ninny jest na tyle przekonane o słuszności Demo Play, że ma zamiar wprowadzić je także do swoich produkcji na DS-a.

GramTV przedstawia:

Komentarze
32
Usunięty
Usunięty
08/07/2009 10:52

I tak nie mam nintendo więc wiecie ;D ;D

Madoc
Gramowicz
08/07/2009 10:38

Nice. Ale co to za satysfakcja, gdy przejdziesz grę omijając 78% poziomów? ;)

Minsc_i_Boo
Gramowicz
07/07/2009 23:09

phi! Patent stosowany już od dawna na "hardcorowych" konsolach i jakoś dymu nikt nie robił. Z tego co pamiętam to w RE4 na ps 2 jest możliwość "przeskoczenia" co trudniejszych momentów.Na najłatwiejszym poziomie, gdy dwukrotnie polegniemy na walce z bossem czy innym trudnym momenice gra oferuje nam opcje"skip".Gra do niczego nie zmusza-chcemy to korzystamy, jak nie to nie.




Trwa Wczytywanie