Twórca Jagged Alliance i były pracownik UbiSoftu wzięty na spytki

Adam Woźny
2009/07/09 16:09

Na łamach JaCenter.pl, polskiej oficjalnej strony gier z serii Jagged Alliance, pojawił się wywiad z Normanem Olsenem (m.in. Jagged Alliance 2, Wizardy 8, Rainbow Six: Vegas).

Mamy nie lada gratkę dla fanów cyklu Jagged Alliance. Redaktorzy oficjalnej polskiej strony tej serii gier strategicznych JaCenter.pl wzięli na spytki Normana Olsena, byłego pracownika firmy Sir-tech, który miał swój udział m.in. w produkcji Jagged Alliance 2 oraz Jagged Alliance 2: Unfinished Business. W jego CV można znaleźć także informacje o zatrudnieniu w UbiSofcie, gdzie maczał palce w Splinter Cell: Chaos Theory oraz Rainbow Six: Vegas. Twórca Jagged Alliance i były pracownik UbiSoftu wzięty na spytki

Norman Olsen w rozmowie z JaCenter.pl wspomina m.in. braku trybu multiplayer w Jagged Alliance 2 (wg fanów jest to największe uchynienie w grze). Odpowiada na najczęściej zadawane przez fanów pytanie: Dlaczego JA2 Unfinished Business jest takie krótkie?. Wspomina o rozpoczęciu prac nad Jagged Alliance 3 z nieautorskim silnikiem oraz pozytywnie (z małym ale) wypowiada się na temat współczesnego JA3 tworzonego przez rosyjskich deweloperów.

GramTV przedstawia:

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
10/07/2009 15:05

>Z tego co pisali w recenzji Wizardy 8 w CDA to była to ostatnia część cyklu.Niestety tak. Jednak cała seria podzielona była na kilka fabularnych cykli. Części 6-8 stanowiły jedną trylogię i nie były fabularnie powiązane z poprzednimi częściami sagi. Naprawdę świetnie byłby zobaczyć Wizardry 9 zrobione w duchu poprzedniej części (ogólny klimat, sposób prowadzenia rozgrywki oraz świetny setting fantasy + science-fiction) z nowoczesną oprawą graficzną. Jak dla mnie byłby to oldschool z nie byle jaką klasą. ;)

Usunięty
Usunięty
10/07/2009 15:05

>Z tego co pisali w recenzji Wizardy 8 w CDA to była to ostatnia część cyklu.Niestety tak. Jednak cała seria podzielona była na kilka fabularnych cykli. Części 6-8 stanowiły jedną trylogię i nie były fabularnie powiązane z poprzednimi częściami sagi. Naprawdę świetnie byłby zobaczyć Wizardry 9 zrobione w duchu poprzedniej części (ogólny klimat, sposób prowadzenia rozgrywki oraz świetny setting fantasy + science-fiction) z nowoczesną oprawą graficzną. Jak dla mnie byłby to oldschool z nie byle jaką klasą. ;)

Usunięty
Usunięty
10/07/2009 12:30
Dnia 09.07.2009 o 23:18, aope napisał:

@SoundWave: świetnych tak, ale do "dopracowanych" to BARDZO mocne nadużycie. W całej serii JA błąd gonił błąd, nie wspominając już o Wizardry 8... Poza tym upadek Sir-Tech to efekt tragicznego zarządzania firmą.

aope: Odnoszę wrażenie, że pomyliłeś gry. Nie wiem jak było z Jagged Alliance, bo kiedy wychodziło na rynek, ja jeszcze nie miałem komputera. Ale Jagged Alliance 2 to jedna z najbardziej dopracowanych gier, dziś już się takich nie robi. Mówię to z pełną odpowiedzialnością, choć znam błędy występujące w polskiej wersji (i nie jest to coś, co występuje często czy też jest poważne). Ale z takimi pretensjami trzeba by iść do polskiego wydawcy, który nie udostępnił patcha (polska wersja JA2 jest w wersji 1.05r, podczas gdy w innych krajach mają 1.12).A co do Wizardry. Wraz z Jagged Alliance 3 miało powstać Wizardry 9 ale plany pokrzyżowało bankructwo firmy.




Trwa Wczytywanie